Όπως σε κάθε ξεκίνημα, υπάρχουν δυνάμεις που σας τραβούν προς διαφορετικές κατευθύνσεις!

Στην κατεύθυνση που θα μπορούσατε να πάτε, σε αυτήν που θέλετε να πάτε και σε αυτήν που πρέπει να πάτε. Η τελευταία θα πρέπει να είναι η αφετηρία σας.

Να έχετε ως αφετηρία το επίκεντρο και να ξεκινάτε από εκεί.

Αν για παράδειγμα ανοίγετε ένα spot με χοτ ντογκ, μπορεί να σας απασχολήσουν τα μπαχαρικά, το καρότσι, το όνομα, το ντεκόρ! Το πρωταρχικό όμως που θα πρέπει να σας απασχολήσει είναι τα ίδια τα χοντ ντογκ. Το προϊόν αυτό είναι το επίκεντρο. Όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα.

Δες εδώ: Η έλλειψη χρόνου δεν είναι δικαιολογία

Ο τρόπος για να βρείτε το επίκεντρο είναι να θέσετε στον ευατό σας την εξής ερώτηση: » Αν αφαιρούσα το πράγμα ψ, αυτό που πουλάω θα εξακολουθούσε να υπάρχει;». Ένας πάγκος χωρίς το προϊόν δεν είναι πάγκος χωρίς το απαραίτητο συστατικό. Μπορείτε να αφήσετε απ’ έξω τα κρεμμύδια, τη γαρνιτούρα, τη μουστάρδα κτλ. Σε πολλούς μπορεί να μην αρέσουν τα » ορφανά » χοτ ντογκ σας, θα εξακολουθείτε όμως να έχετε μία επιχείρηση που πουλάει φαγητό!

Για αυτό βρείτε το επίκεντρο σας. Ποιο μέρος της εξίσωσης δεν μπορεί να παραλειφθεί; Αν μπορείτε να τα φέρετε βόλτα χωρίς το άλφα ή το βήτα, τότε αυτά δεν είναι το επίκεντρο σας.

Μόλις το βρείτε, θα το καταλάβετε.

Ύστερα εστίαστε τις προσπάθειες σας στο πως θα το κάνετε όσο το δυνατόν καλύτερα. Αυτή είναι η βάση από την οποία εξαρτώνται όλα τα υπόλοιπα.

Σχόλια