Το περιοδικό Εlle Βrazil ξανά δημιούργησε πέντε διάσημους πίνακες ζωγραφικής με αληθινά μοντέλα και το αποτέλεσμα ήταν εξαίσιο!

Έχουμε δει πολλές αναδημιουργίες γνωστών έργων τέχνης τα τελευταία δύο χρόνια. Ο σκοπός της κάθε αναδημιουργίας διαφέρει, αναδεικνύοντας κάθε φορά κάτι άλλο. Η ομάδα της Elle Brazil αποφάσισε να κάνει ένα αφιέρωμα στα πιο διάσημα έργα τέχνης, θέλοντας να δηλώσει ότι η τέχνη είναι το αντίδοτο της αρνητικότητας στη ζωή.

Το περιοδικό προσκάλεσε παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες της Βραζιλίας για να τους βοηθήσουν να αναδημιουργήσουν τα γνωστά έργα τέχνης. Επέλεξαν την ηθοποιό Σάντρα Μπράγκα να αναπαράγει το γνωστό χαμόγελο της Μόνα Λίζα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Η απαλή θηλυκότητα στη Γέννηση της Αφροδίτης του Sandro Botticelli ενσωματώθηκε από το transgender μοντέλο Lea T. Η αναψυχή του Gustav Klimt για το The Kiss πραγματοποιήθηκε  με τους ηθοποιούς Tais Araujo και Lázaro Ramos που κρατούσαν ο ένας τον άλλον όλα τυλιγμένα σε χρυσό.

Το περιοδικό γύρισε τη διάθεση του Edvard Munch, The Scream, ανάποδα, αφήνοντας τον Βραζιλιάνο θρύλο του θεάτρου José Celso Martinez Corrêa κραυγή χαράς και όχι φόβου. Η φωτογραφία του συνθέτη Caetano Veloso, που αποτίει φόρο τιμής στους φορτωτές του David Hockney, συμβολίζει το κίνημα και την προοπτική που φέρνει στη ζωή η τέχνη.

Η γέννηση της Αφροδίτης από τον Sandro Botticelli αναδημιουργήθηκε με το Lea T, ένα μοντέλο transgender που ωθεί τα όρια της θηλυκότητας.

Η ηθοποιός Σόνια Μπράγκα έγινε η Μονά Λίζα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι, ενσωματώνοντας τη διαχρονική ομορφιά.

Το φιλί του Gustav Klimt επαναπροσδιορίστηκε με τους ηθοποιούς Tais Araujo και Lázaro Ramos, δείχνοντας ότι η αγάπη βλέπει πολύ πέρα από το χρώμα του δέρματος.

Ο φόβος στο The Scream του Edvard Munch μετατράπηκε σε χαρά από τον βραζιλιάνο θρύλο του θεάτρου José Celso Martinez Corrêa.

Η προοπτική και η κίνηση στους Joe Hockney ερμήνευτηκαν με τη βοήθεια του συνθέτη Caetano Veloso.

Σχόλια