Β’ ΑΝΔΡΙΚΌΣ

Ποιος θα κερδίσει: Μαχερσάλα Αλί (Moonlight)

Άλλη μία κατηγορία που μπορούμε να δούμε την ανατροπή. Κρίνοντας, όμως, από τα βραβεία που μοιράστηκαν μέχρι τώρα, νικητής της ένωσης ηθοποιών ήταν ο Μαχερσάλα Αλί και παρόλο που έχασε τη Χρυσή Σφαίρα και το BAFTA φαίνεται να έχει κατοχυρώσει λίγο πολύ τη θέση του στη λίστα με τους νικητές.

Ποιος πρέπει να κερδίσει: Μαχερσάλα Αλί (Moonlight)

Σίγουρα στη κατηγορία αυτοί υπάρχουν και άλλοι δυνατοί υποψήφιοι αλλά η σκιά που αφήνει ο Μαχερσάλα Αλί πάνω από την υπόλοιπη ταινία είναι βαριά. Ο Αλί μέσα σε λίγε σκηνές καταφέρνει και σου υποδεικνύει όλα αυτά που θέλει να σου δώσει ο Μπάρρυ Τζένκινς από όλη τη ταινία. Είναι στοργικός, είναι σκληρός, είναι ένας πολυδιάστατος χαρακτήρας που πραγματικά κλέβει τη παράσταση.

Το Frapress ψήφισε: Μαχερσάλα Αλί (Moonlight)

Ο ρόλος του Μαχερσάλα Αλί είναι αυτός που θυμάσαι όταν τελειώνει το Moonlight για αυτό και η απόφασή μας ήταν σχεδόν ομόφωνη.

Β’ ΓΥΝΑΙΚΕΊΟΣ

Ποιος θα κερδίσει: Βαϊόλα Ντέιβις (Fences)

Πολλοί μιλάνε ότι το ακλόνητο φαβορί της κατηγορίας αυτής, η Βαϊόλα Ντέιβις, θα έπρεπε να είναι υποψήφια στο Α’ γυναικείο ρόλο και θα συμφωνήσω γιατί ο χρόνος εμφάνισης στη ταινία είναι αρκετά μεγάλος (αν όχι ότι σε όλη τη διάρκεια είναι εκεί). Πάραυτα, η ερμηνεία της είναι ανατριχιαστική, έρπει κάτω από το δέρμα σου και ένας συγκεκριμένος μονόλογος της θα σε κάνει να νιώσεις ότι μπορεί να περνάει από το κεφάλι του χαρακτήρα που υποδύεται. Οπότε ότι βραβείο έχει και θα κερδίσει το αξίζει και με το παραπάνω.

Ποιος πρέπει να κερδίσει: Ναόμι Χάρις (Moonlight)

Όταν, όμως, μιλάμε για Β’ ρόλους μιλάμε για χαρακτήρες που εμφανίζονται λίγο αλλά αφήνουν ανεξίτηλο το σημάδι τους σε όλη τη ταινία. Η κατηγορία αυτή έχει πολλές δυνατές ερμηνείες αλλά η Ναόμι Χάρις είναι αυτή που δεν ξεχνάς. Μέσα σε τρεις μέρες γύρισε τις σκηνές της και βλέπεις ότι παρόλο που υποδύεται ένα στερεότυπο προσπαθεί με νύχια και με δόντια να του δώσει πραγματικές διαστάσεις.

Το Frapress ψήφισε: Βαϊόλα Ντέιβις (Fences)

Το όνομα της και μόνο σου υπογράφει ότι θα έχεις ερμηνεία ΑΑ, οπότε και εμείς σαν Frapress δεν μπορούσαμε να αντισταθούμε στον πειρασμό να την επιβραβεύσουμε με το δικό μας Όσκαρ. Αν και έχει στο τσεπάκι και το αληθινό.

ΠΡΩΤΌΤΥΠΟ ΣΕΝΆΡΙΟ

Ποιος θα κερδίσει: Κένεθ Λόνεργκαν (Μια Πόλη Δίπλα στη Θάλασσα)

Η κατηγορία στην οποία η Ακαδημία μπορεί να αφήσει στην άκρη την λατρεία  της για το La La Land και να βραβεύσει και μία άλλη ταινία που πήρε 6 υποψηφιότητες. Βέβαια μην παραξενευτείτε άμα δείτε τον Ντάμιεν Σαζέλ να παίρνει το Όσκαρ. Δεν υπάρχει φαβορί και τα βραβεία της ένωσης σεναριογράφων πήγαν σε ταινίες που στα Όσκαρ είναι στο διασκευασμένο σενάριο. Έτσι θα πάω με τη λογική των τελευταίων ετών που τα μεγάλα βραβεία μοιράζονται στις ταινίες με πολλές υποψηφιότητες.

Ποιος πρέπει να κερδίσει: Κένεθ Λόνεργκαν (Μια Πόλη Δίπλα στη Θάλασσα)

Ο Κένεθ Λόνεργκαν, εκτός από αρκετά ταλαντούχος σκηνοθέτης, είναι ένας εξαιρετικός συγγραφέας. Γράφει σενάρια που μπορεί να διαβαστούν σε πολλά διαφορετικά επίπεδα και αυτή τη φορά ξεπερνάει τον εαυτό του. Η ταινία του είναι σαν να βλέπεις τη ζωή. Έχει το δράμα της αλλά και το μαύρο χιούμορ της που μας βοηθά να περάσουμε τέτοια σκληρά γεγονότα. Δεν έχει γράψει μόνο ένα από τα καλύτερα σενάριο για φέτος, αλλά και των τελευταίων ετών.

Το Frapress ψήφισε: Γιώργος Λάνθιμος, Ευθύμης Φιλίππου (Ο Αστακός)

Το Όσκαρ μας εμείς, όμως, θα το δίναμε στο δίδυμο που έφτιαξε τον Αστακό και, πριν από αυτό τον Κυνόδοντα, και έκανε την Ελλάδα να ακούγεται παγκοσμίως και για κάτι άλλο πέρα από τη κρίση. Για το Greek Weird Wave σινεμά της.

ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΈΝΟ ΣΕΝΆΡΙΟ

Ποιος θα κερδίσει: Μπάρρυ Τζένκινς, Ταρέλ Άλβιν Μικράνι (Moonlight)

Η ταινία του Μπάρρυ Τζένκινς έχει 8 υποψηφιότητες και αναμένεται να πάρει δύο χρυσά αγαλματίδια. Το δεύτερο είναι στη κατηγορία αυτή που είναι και το απόλυτο φαβορί. Με βραβεία σε ενώσεις κριτικών και στην ένωση σεναριογράφων (για πρωτότυπο εκεί) δεν υπάρχει κάποιος που μπορεί να ανακόψει τη πορεία του.

Ποιος πρέπει να κερδίσει: Μπάρρυ Τζένκινς, Ταρέλ Άλβιν Μικράνι (Moonlight)

Ένα σενάριο που σε βάζει βαθειά στη ψυχολογία του κεντρικού του χαρακτήρα και έχει να κάνει το τρίπτυχο της ιστορίας του πρωταγωνιστή να μοιάζει σαν μία ιστορία και όχι ξεχωριστά επεισόδια. Το ότι το πετυχαίνει στο βέλτιστο είναι ένας βασικός λόγος που ξεχωρίζει και η ταινία.

Το Frapress ψήφισε: Μπάρρυ Τζένκινς, Ταρέλ Άλβιν Μικράνι (Moonlight)

Ούτε εμείς μπορούσαμε να αντισταθούμε στη μαγεία του σεναρίου του Μπάρρυ Τζένκινς και το υποστηρίζουμε στο έπακρο.

Σελίδες: 1 2 3

Σχόλια

1 2 3