Η τακτική του Guerilla Marketing είναι υπεύθυνη για μερικές από τις πιο ευφάνταστες και πρωτότυπες διαφημιστικές καμπάνιες που έχουν κυκλοφορήσει.
Αν θέλουμε να λεγόμαστε δημιουργικά μυαλά, πρέπει να σκεφτόμαστε νέους κι εντυπωσιακούς τρόπους για να ελκύουμε την προσοχή των ανθρώπων καθημερινά. Κάποιες φορές πρέπει να κάνουμε κάτι μεγάλο. Ίσως, τα καταφέρνουμε με μια καλύτερη στρατηγική στο social media marketing. Για να βρούμε κάποια δημιουργική διαφημιστική έμπνευση, κοιτάξαμε μερικά παραδείγματα guerilla marketing.
To Guerilla Marketing είναι μία τακτική, κατά την οποία, η εταιρεία χρησιμοποιεί την έκπληξη και/ή αντισυμβατικές αντιδράσεις ώστε να προωθήσει το προϊόν ή την υπηρεσία. Διαφέρει από το κοινό marketing, διότι βασίζεται στην προσωπική διάδραση, έχει μικρότερο budget και επικεντρώνεται σε μικρότερες ομάδες προώθησης που είναι υπεύθυνες να δημοσιεύσουν το μήνυμα σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.
- Shumensko
- Volkswagen
- Kleenex
- Lenor
- Karate Club
- Dinosaurs Alive
- Unicef
- USO Exhaust Systems
- Unicef Turn Soldiers Back Into Children
- Panasonic Vacuum
- Companhia Athletica Calendar
- Cesviamo Stop Aids
- Parkinson’s Victoria
- The Samaritans
- Indonesian Railways
- Peugeot 308
- Grand Prix UV Protector
- Discovery Channel
- Wong Dog Food
- Καρκίνος Δέρματος
- National Geographic Museum
- WWF
- Sharpie
- Toyota Yaris
- Maximum Ride
- Landmine Ketchup
- Audi Garage Advertisement
- Cover Girl Lash Blast
- Axe Effect
- Copenhagen Zoo
- Stop Global Warming
- Dublin City Council
- Ford F-150
- Go Back To Pompeii
- Ariel
- 2012 Movie Advertisement
- Nivea Bench
- Kukkiwon World Taekwondo Headquarters
- Apple Calendar
- Dog Training
- Alfa Romeo
- Bounty
- Skoda
- Prison Break
- Jif
- Colgate
- Ford Mustang
- Dos En Uno Balloon
- King Kong 3D
- Stihl Leaf Blowers
- Its Ur Call
- IKEA
- IKEA
- Fitness First
- Swiss Skydive
- Lynx Schedule
- Planetarium Prague
- Swiss Cancer Foundation
- Skin Cancer Towel
- Anti Corruption Soap