Οι άνθρωποι έχουν μάθει να μην εμπιστεύονται πλέον τις φωτογραφίες, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για την επιλογή ενός καταλύματος διακοπών.

Όταν όμως ο πραγματικός κόσμος συνδυάζεται με τον ψηφιακό, το άγχος του ταξιδιού που περιβάλλει έναν εν δυνάμει επισκέπτη (travel anxiety) παύει πλέον να υφίσταται.

Η Vivestia, εκμεταλλευόμενη τα οφέλη που προσφέρει η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality), επιθυμεί να προσφέρει στους επισκέπτες πολυτελών καταλυμάτων της χώρας μας μία πραγματική εμπειρία, εξαλείφοντας κάθε ρίσκο καθώς επίσης κάθε ενδεχόμενη αναντιστοιχία με το περιεχόμενο που προβάλλεται.

Μέσω της αξιοποίησης του VR, οι Έλληνες ιδιοκτήτες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εκμίσθωση των καταλυμάτων τους.

VIVESTIA

VIVESTIA

Η φιλόδοξη αυτή start-up είναι δημιούργημα τριών νεαρών επιχειρηματιών, του Γιώργου Κονταξή, του Ανδρέα Γκίνη και του Χρήστου Βαρσαμή.

Θέτοντας ως στόχο την ανάδειξη του κάλλους των ιδιοκτησιών με την αξιοπρέπεια που τους αρμόζει, αναδεικνύοντας τόσο την προσφερόμενη αξία όσο και την αυθεντικότητά τους, η Vivestia, μέσω της πλατφόρμας της, προσφέρει ευρεία προβολή των πολυτελών καταλυμάτων της χώρας μας αποκλειστικά με τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας.

Τα δεδομένα του ελληνικού τουρισμού μετατρέπονται σε ζητούμενα όταν εισέρχονται τέτοιου είδους τεχνολογίες όπως το Virtual Reality, που ήρθε για να ανατρέψει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η προβολή ενός καταλύματος. Στο φάσμα των υπηρεσιών της εταιρείας συγκαταλέγεται και η δημιουργία τρισδιάστατου μοντέλου των ιδιοκτησιών, μέσω ενός δικτύου επιλεγμένων συνεργατών.

 

Όταν η ψηφιακή εμπειρία είναι ένα βήμα πριν τη βιωματική, τότε και ο ελληνικός τουρισμός είναι ένα βήμα πριν την ενίσχυση και την ανάπτυξή του!

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

Website: www.thevivestia.com

Facebook: Vivestia

Instagram: thevivestia

Tel: 00 30 697 192 1706

Σχόλια