Εάν μόλις έπιασες την πρώτη σου δουλειά ή γενικά ψάχνεις κάποιες συμβουλές για να καταφέρεις να “επιβιώσεις” τότε αυτό το άρθρο είναι για εσένα.

Τσέκαρε και θα καταλάβεις τι εννοούμε.

1. Το πρώτο ραντεβού

Ένα από τα μεγαλύτερα άγχη που είχα στη πρώτη δουλειά μου ήταν να διαχειριστώ το πως θα συμπεριφερθώ και κυρίως τι θα πω στο πρώτο ραντεβού μου. Το άγχος αυτό άργησε να φύγει, θα είμαι ειλικρινής.

Πώς να το διαχειριστείς: 

Προβάροντας στην αρχή αυτά που θα λες ξανά και ξανά. Με το να είσαι καλά προετοιμασμένος αλλά χωρίς να χάνεις τον αυθορμητισμό σου είναι σίγουρα κάτι που πρέπει να κάνεις.

2. Να βάζεις στόχους

Το να βάζεις στόχους τόσο μακροπρόθεσμους όσο και για την ίδια την ημέρα θα σε βοηθήσει πάρα πολύ στη δουλειά σου. Το θέμα είναι κάθε μέρα να προσπαθείς να ξεπεράσεις την προηγούμενη.

Προφανώς θα υπάρχουν και μέρες που δεν θα μπορείς να λειτουργήσεις αλλά σκέψου ότι με αυτή τη λογική θα έχεις καταφέρει να κάνεις πολύ περισσότερα.

3. Να διαχειρίζεσαι σωστά το χρόνο σου

δουλειά

Εκτός από το να θέτεις στόχους είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να διαχειριστείς τον χρόνο σου και φυσικά να έχεις αντίληψη πόσο σου χρειάζεται να κάνεις κάτι και εάν ο χρόνος που το κάνεις είναι όντως καλός ή για παράδειγμα αργείς.

Μια συμβουλή είναι να πηγαίνεις ένα τέταρτο νωρίτερα στη δουλειά προκειμένου να πιεις ήρεμα το καφεδάκι σου, να ανοίξεις τον υπολογιστή να πεις τα νέα σου με τους συναδέλφους και να ξεκινήσεις μετά κανονικά τη δουλειά. Αυτό είναι κάτι που σίγουρα θα εκτιμήσει και το αφεντικό σου.

4.  Να γράφεις σωστά emails!

Είναι πάρα πολύ σημαντικό να μπορείς να γράψεις ένα οργανωμένο και απλό email και όχι δεν είναι αυτονόητο.

Να βάζεις πάντα θέμα, να παρακολουθείς σωστά τα threads, να κάνεις reply to all, να επισυνάπτεις σωστά τα αρχεία.

5. Να γνωρίζεις τα trends στα social media και φυσικά να τα διαχειρίζεσαι!

Το να μπορείς να διαχειρίζεσαι τα social media και να είσαι ενημερωμένος για όλα τα updates και τα trends είναι κάτι που σίγουρα θα σε βοηθήσει ανεξάρτητα από το εάν βρίσκεσαι σε κάποιο τμήμα marketing ή όχι. Τα social media πλέον είναι η καθημερινότητα μας και θεωρούνται σχεδόν δεδομένα.

6. Να είσαι σε θέση να διαχειριστείς τις συγκρούσεις

Οι συγκρούσεις είναι κάτι που σίγουρα θα προκύψουν είτε με τους πελάτες, είτε με το αφεντικό και φυσικά με τους συναδέλφους. Το θέμα είναι να μπορείς να το διαχειριστείς. Αυτό σίγουρα θα σου πάρει χρόνο ωστόσο να είσαι προετοιμασμένος ψυχολογικά γιατί είναι κάτι αναπόφευκτο.

Σχόλια