Αυτά τα apps είτε θα τα χρησιμοποιούν στη δουλειά σου είτε γνωρίζοντας τα θα μπορέσεις να οργανωθείς πολύ καλύτερα!
Ας δούμε λοιπόν κάποια από αυτά που χρησιμοποιούνται πιο συχνά.
1. Slack
Το Slack είναι κάτι σαν το εταιρικό msn. Είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιείται στην εταιρία σου για ενδοεπικοινωνία. Εκεί αρχικά θα βρεις κάποια “κανάλια” με διαφορετικές θεματικές ώστε να αναζητάς ή να σου στέλνουν την πληροφορία που χρειάζεσαι. Σε δεύτερο στάδιο υπάρχει και το προσωπικό chat ώστε να μιλάς με τους συναδέλφους σου.
2. Domo
Το Domo είναι ιδιαίτερα πρακτικό και μπορείς να ανεβάσεις σε αυτό οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς.
Λειτουργεί για όλα τα μεγέθη εταιρειών και τα λειτουργικά συστήματα και οι εταιρείες το χρησιμοποιούν για απεικονίσεις δεδομένων από ιδιωτικές πληροφορίες, όπως τα ταμειακά υπόλοιπα, σε μεγάλα δεδομένα, όπως η απόδοση της επένδυσης στο μάρκετινγκ ή οι αλληλεπιδράσεις των κοινωνικών μέσων.
Το Domo έχει αναπτυχθεί ταχύτατα και χρησιμοποιείται από γιγαντιαίες εταιρείες όπως η DHL, η eBay, η MasterCard και η National Geographic και οι αμέτρητες μικρότερες εταιρείες. Έχουν επίσης εμφανιστεί μία φορά σε μια τεχνολογική διάσκεψη με τους Snoop Dogg και Flo Rida, κάτι που είναι φοβερό.
3. Basecamp
Το Basecamp έρχεται για να οργανώσει και τους πιο ανοργάνωτους!
Το Basecamp επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν λίστες ελέγχου που ταξινομούνται ανά έργο και ανατίθενται σε μέλη της ομάδας για να εξασφαλίσουν ότι κανένα έργο δεν πέφτει μέσα στις ρωγμές.
Το κεντρικό σύστημα του εξαλείφει τις ανεπιθύμητες αλυσίδες ηλεκτρονικών μηνυμάτων σχετικά με τα έργα, επιτρέποντας στους χρήστες να σχολιάζουν και να συζητούν κάθε ζήτημα.
Υπάρχουν σίγουρα εναλλακτικές λύσεις με περισσότερα χαρακτηριστικά ή που ειδικεύονται σε συγκεκριμένους τύπους εργασιών (π.χ. Ανάπτυξη Λογισμικού), αλλά το Basecamp εξακολουθεί να είναι το πιο δημοφιλές εργαλείο του είδους του και χρησιμοποιείται από πάνω από 100.000 επιχειρήσεις.
4. Hootsuite
Το Hootsuite είναι μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για οργανισμούς και επιχειρήσεις που συνεργάζονται για τη διεξαγωγή εκστρατειών σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα όπως το Google+, το LinkedIn, το Facebook και το Twitter. Επιτρέπει στους χρήστες να εκκινούν καμπάνιες από έναν ενιαίο πίνακα ελέγχου που βασίζεται σε cloud.
Συλλέγει στοιχεία αναλύσεων δεδομένων, επιτρέπει στους πολλούς χρήστες να διαχειρίζονται αναρτήσεις και σας επιτρέπει να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις των κοινωνικών μέσων ώστε να μην χρειάζεται καν να συνδεθείτε στο tweet.
Από τον πίνακα ελέγχου σας, μπορείτε να δείτε την δραστηριότητα ειδήσεων ειδήσεων και την παρακολούθηση της δραστηριότητας από όλα τα δίκτυα ταυτόχρονα.
5. WordPress
Αυτό που χρησιμοποιούμε και εμείς! Το πιο πιθανό είναι το site της εταιρίας σου να βρίσκεται σε αυτή τη πλατφόρμα!
Το WordPress είναι σήμερα το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λογισμικό CMS και δεν είναι μόνο για blogs! Το WordPress εξουσιάζει πάνω από το ένα τέταρτο των κορυφαίων 10 εκατομμυρίων ιστότοπων του κόσμου (και το 59% αυτών που χρησιμοποιούν ένα CMS [συμπεριλαμβανομένου – μόνο τυχαίου παραδείγματος – Vocatio.com])!
Πολλοί θεωρούν το WordPress το πιο εύκολο στη χρήση CMS, επειδή δεν χρειάζεται να ξέρετε πώς να κωδικοποιείτε ή να πλοηγείτε σε συστήματα backend χωρίς καθοδήγηση. Έχει επίσης ατελείωτες προσθήκες που επιτρέπουν τη δημιουργικότητα και την ποικιλία.
Κεντρική εικόνα: http://vocatio.com