Τα προβλήματα που προκαλούν καθυστερήσεις…

Εκτός χρονικού προγράμματος βρίσκεται για μία ακόμη φορά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς παρά τις δηλώσεις και δεσμεύσεις ότι μέχρι τέλος του Φεβρουαρίου θα είχαν κλείσει όλες οι μπάρες στις γραμμές 1, 2 και 3 του μετρό, κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει κι ούτε αναμένεται να συμβεί στο άμεσο μέλλον.

Μέχρι στιγμής οι μπάρες έχουν κατέβει στους σταθμούς του μετρό Άγιος Αντώνιος, Άγιος Δημήτριος, Αεροδρόμιο, Αιγάλεω, Δουκίσσης Πλακεντίας και Ελαιώνας. Πηγές του υπουργείου αναφέρουν πως γίνονται προσπάθειες να κατέβουν όλες οι μπάρες μέσα στον Μάρτιο, αλλά τα ποικίλα προβλήματα και οι δυσκολίες δυσχεραίνουν την όλη διαδικασία, έτσι οι αρμόδιοι προσανατολίζονται στο να συνεχίσουν να τίθενται σε λειτουργία οι μπάρες τμηματικά και ανά μία εβδομάδα να παραδίδεται και ένας σταθμός.

Η μέχρι στιγμής αναβολή σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ οφειλόταν στην έκδοση καρτών σε περίπου 50.000 ανέργους, ωστόσο η διαδικασία αυτή έχει ολοκληρωθεί, συνεπώς η καθυστέρηση οφείλεται σε άλλα θέματα, τα οποία σύμφωνα με τους υπαλλήλους είναι:

  1. Δεν έχουν ρυθμιστεί τα στοιχειώδη ζητήματα ασφαλείας, όπως για παράδειγμα τα συστήματα πυρανίχνευσης που θα ανοίγουν τις μπάρες σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
  2. Το μειωμένο προσωπικό, που σε αυτή τη φάση απασχολείται στην ενημέρωση των επιβατών, για το πώς δηλαδή θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο, δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση, καθώς ο σχεδιασμός του ΟΑΣΑ προβλέπει έναν υπάλληλο σε κάθε είσοδο-έξοδο, ούτως ώστε να πραγματοποιεί τους ελέγχους.
  3. Οι ζημιές που έχουν προκληθεί στα ακυρωτικά μηχανήματα και ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί.
  4. Οι ελλείψεις σε αναλώσιμα, όπως τα ρολάκια με τα νέα εισιτήρια, που ανάγκαζαν τους εργαζομένους να ψάχνουν μέχρι και στα σκουπίδια εισιτήρια προκειμένου να τα επαναφορτίσουν.

8/10 αγορές είναι εισιτήρια μίας διαδρομής

Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά του ΟΑΣΑ, έχουν εκδοθεί περισσότερες από 400.000 προσωποποιημένες κάρτες, ενώ το 80% των εισιτηρίων που πωλούνται αφορούν κόμιστρα μίας διαδρομής.

Οι επιβάτες πάντως που μετακινούνται περισσότερο με λεωφορεία και τρόλεϊ, μπορούν να αγοράζουν ηλεκτρονικό εισιτήριο σε 1.005 σημεία, τα οποία είναι επί το πλείστον περίπτερα και μίνι μάρκετ. Ο ΟΑΣΑ σε κάθε περίπτωση καλεί τους επιβάτες να μην πετούν το εισιτήριό τους και να το επαναφορτίζουν στην επόμενη διαδρομή τους.

Σχόλια