ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας

Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση).

Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.

ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών

Ο φάκελος με την προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία, αποστέλλεται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφεται στο φάκελο.

ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου

Η προσωποποιημένη κάρτα, η οποία αποστέλλεται ταχυδρομικά, δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.

Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε «Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών» (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ και στις στάσεις του Τραμ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα

www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα, με όποιο προϊόν επιθυμούν (30 ημερών, εισιτήριο των 1,40 ευρώ, κλπ).

Τα εκδοτήρια που λειτουργούν διαρκώς για την παραλαβή φακέλων

Για τη διευκόλυνση των επιβατών λειτουργούν διαρκώς εκδοτήρια, τα οποία δέχονται φακέλους για την έκδοση προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών ως εξής:

Σελίδες: 1 2 3

Σχόλια

1 2 3