Ένα μαγικό θέαμα παρακολούθησαν χιλιάδες θεατές στο Ηρώδειο το Σάββατο 12 Ιουλίου. Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών κι Επιδαύρου, η Martha Graham Dance Company χάρισε εμπνευσμένες ερμηνείες από την ελληνική μυθολογία κάτω από το φως του φεγγαριού. Η Κλυταιμνήστρα, ο Αγαμέμνονας, ο Ιάσονας, η Μήδεια, η Πηνελόπη, ο Οδυσσέας και οι ιστορίες τους αποτέλεσαν πρωταρχικό πυρήνα μελέτης για το έργο της παράστασης «Celebrating the Greek Connection».

122038  images

Ανάμεσα σε όλες τις χορογραφίες ξεχώρισε η μία και μοναδική του Αντώνη Φωνιαδάκη που εξιστορούσε την ιστορία του Νάρκισσου και της Ηχούς.

Καταχειροκροτήθηκε και άφησε άφωνο το κοινό από τα χρώματα, τα σχήματα, το πάθος και το ταλέντο των χορευτών. Ανάμεσα στις τελευταίες συνεργασίες του Αντώνη Φωνιαδάκη ξεχωρίζουν, η ταινία “Noah” του Darren Aronovsky, στην οποία ανέλαβε την κινησιολογία των χαρακτήρων.

upl5319ab3069832

Αντώνης Φωνιαδάκης

 

Το κοινό απόλαυσε και τις χορογραφίες «Errand» (1947 & 2013) πάνω στο μύθο του Θησέα, «Τhe rite of spring» και «Panorama» (1935), σήμα κατατεθέν της ομάδας, με τη συμμετοχή σπουδαστών της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης, το οποίο παρουσιάστηκε φέτος τον Μάρτιο με την Martha Graham στην Νέα Υόρκη.

Martha-Graham-Dance-Company-4Η Hellenic Dance Company διαχειρίζεται εδώ και 2 χρόνια το χαρακτηριστικό αυτό έργο της Martha Graham το οποίο δημιουργήθηκε το 1935, μία περίοδο που η καταπίεση των μειονοτήτων, η μεγάλη ύφεση και η άνοδος του φασισμού απασχολούσαν σοβαρά όλα τα ελεύθερα δημιουργικά πνεύματα. Το δραματικά επίκαιρο «Panorama» γεννήθηκε για να εκφράσει την δύναμη του ανθρώπου να αλλάξει τα πράγματα.
Τα έσοδα θα διατεθούν, μέσω του ανθρωπιστικού οργανισμού Lifeline Hellas www.lifelinegr.org, για την υποστήριξη των μονάδων εντατικής νοσηλείας νεογνών των κρατικών περιφερειακών νοσοκομείων Ηρακλείου Κρήτης, Πατρών, Λάρισας, Ιωαννίνων και Αλεξανδρούπολης.

Η παράσταση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα και την παρουσία των Πρίγκιπα Αλέξανδρου και Πριγκίπισσας Αικατερίνης της Σερβίας, η οποία είναι πάτρων του Lifeline Hellas.

 

 

 

 

 

Σχόλια