Τα πρωταπριλιάτικα αστεία της Google δεν σταματούν να μας εκπλήσσουν!

Άλλη μια Πρωταπριλιά πέρασε και σε κάθε ελληνικό και ξένο site θα συναντήσεις προσπάθειες για μια πετυχημένη φάρσα.

Αν, όμως, υπάρχει εταιρεία που παίρνει στα σοβαρά τα πρωταπριλιάτικα αστεία, αυτή είναι η Google, η οποία κάθε χρόνο ανεβάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα. Το ιδιαίτερο με την Google είναι πως δεν περιορίζεται μόνο σε ένα αστείο αλλά κάθε τμήμα της εταιρείας φτιάχνει ένα δικό του.

Από τα πιο χαζά και προφανή αστεία μέχρι οργανωμένες στην εντέλεια παραγωγές με βιντεοπαρουσιάσεις και ολόκληρα προγράμματα για αυτό το σκοπό, η Google μας εξέπληξε άλλη μια φορά ευχάριστα. Δεν είναι, άλλωστε, λίγες οι φορές που τα πρωταπριλιάτικα αστεία της Google καταλήγουν να αποτελούν σχέδια για μελλοντικά project της εταιρείας, όπως το Pokemon Go πριν δύο χρόνια.

Ακολουθεί μια λίστα με τα αστεία και τις φάρσες που σκάρωσε φέτος η Google και πίστεψέ μας, δεν είναι καθόλου μικρή.

 

“Που είναι ο Waldo; Στους χάρτες Google”

O Waldo είναι ένας διάσημος χαρακτήρας παιδικών βιβλίων και βάζει τα παιδιά στη διαδικασία να ακονίσουν την παρατηρητικότητά τους προσπαθώντας να τον βρουν μέσα σε ένα πλήθος χαρακτήρων. O Waldo εδώ και πολλά χρόνια έχει γίνει pop culture icon και φέτος δεν γινόταν να μην έχει την τιμητική του στους χάρτες της Google. Ο Waldo ταξιδεύει στον κόσμο με τους φίλους του Wenda, Woof, Wizard Whitebeard καιOdlaw και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τον βρεις κι εσύ και να ταξιδέψετε μαζί.

Η πρωταπριλιάτικη λειτουργία θα είναι διαθέσιμη όλη την εβδομάδα σε Android, iOS και υπολογιστές (βεβαιώσου ότι διαθέτεις την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής ή δες εδώ από τον υπολογιστή σου). Για να ξεκινήσεις, πάτα play όταν δεις τον Waldo να σε χαιρετάει στην οθόνη ή ρώτα “Hey Google, Where’s Waldo?” μέσω του Google Assistant.

Τα φετινά πρωταπριλιάτικα αστεία της Google πήγαν σε άλλο επίπεδο!

Google Cloud Χούμους

Το πρόβλημα είναι το εξής: Υπάρχουν τόσα διαφορετικά ήδη χούμους και δεν αρέσουν το ίδιο σε όλους. Η Google, στην προσπάθειά της να οργανώσει τις πληροφορίες που διαθέτει στον κόσμο, αποφασίζει να δημιουργήσει ένα νέο πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης που αναλύει το γούστο σου σε χούμους χρησιμοποιώντας τα παρακάτω εργαλεία: τον “προηγούμενο αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης” της Google, “μια μεγάλη αποθήκη δεδομένων χούμους” που είναι αποθηκευμένη στο Google Cloud, ένα μοντέλο μηχανικής μάθησης, “νοημοσύνη οράματος” και ένα ραβδί γεύσης.

 

Πληκτρολόγιο Gboard για υπολογιστές

Αν έχεις κουραστεί να ψάχνεις κάθε φορά τα πλήκτρα για να γράψεις μια λέξη, τότε η Google Ιαπωνίας έχει βρει τη λύση! Συγκεκριμένα, δημιούργησε μια “φυσική έκδοση” της εφαρμογής εικονικού πληκτρολογίου Gboard. Η συσκευή επιτρέπει να αγγίξεις το φυσικό πληκτρολόγιο, ακριβώς όπως και στα εικονικά πληκτρολόγια στα κινητά.

Η φυσική έκδοση του Gboard συλλέγει “έναν τόνο δεδομένων” και χρησιμοποιεί τη μηχανική μάθηση για να τα ταιριάζει με τα σωστά γράμματα. Η ομάδα κατά κάποιον τρόπο κατέληξε με 100.000 σημεία δεδομένων! Λειτουργεί για όλες τις ηλικίες και όχι μόνο δεν χρειάζεται πλέον να θυμάσαι πού είναι όλα τα γράμματα, αλλά οι κατασκευαστές δεν θα χρειάζεται πια να τυπώνουν τα γράμματα στα πλήκτρα.

 

Ανιχνευτής “κρύων” αστείων

Το File GO είναι μια υπηρεσία της Google που επιτρέπει να ελευθερώσεις χώρο στη συσκευή σου ανιχνεύοντας, μεταφέροντας και σβήνοντας παλιές εφαρμογές και αρχεία. Όμως, δεν διαγράφει μόνο αυτά. Όπως διαπίστωσε η προγραμματιστική ομάδα του File GO, τα “κρύα” αστεία που ανταλλάσσεις με τους φίλους σου, καταλαμβάνουν πολύτιμο χώρο στη συσκευή και την κάνουν πιο αργή. Ο ανιχνευτής κακών αστείων χρησιμοποιεί “ένα προσαρμοσμένο σε βάθος νευρωνικό δίκτυο” για να εντοπίσει τα κακά αστεία στο τηλέφωνό σου, τα οποία μπορείς στη συνέχεια να διαγράψεις με ένα μόνο πάτημα για να εξοικονομήσεις μνήμη.

 

Googz

Το Google χρησιμοποιείται παγκοσμίως αλλά δεν χρησιμοποιείται με τον ίδιο τρόπο σε όλο τον κόσμο. Η Google Αυστραλίας, στην προσπάθειά της να κάνει το όνομα της Google πιο “Αυστραλέζικο”, αποφάσισε να το αλλάξει και να το φέρει πιο κοντά στην τοπική διάλεκτο.

Η απόφαση έρχεται ως αποτέλεσμα της ανάλυσης της εξελισσόμενης τοπικής διαλέκτου- οι άνθρωποι αναφέρονται ήδη στο Google ως “Googz”, και για το λόγο αυτό χρησιμοποίησε ένα από τους πιο διάσημους σκιτσογράφους στο Youtube, τον επίσης Αυστραλό Jazza.

Ο Jazza σε συνεργασία με την Google, ξεκίνησε να σχεδιάζει ένα νέο λογότυπο, νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας, και δεν παρέλειψε να το κάνει όσο πιο trendy γίνεται στο δρόμο για την πλήρη αναμόρφωση.

 

Chromebook με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

Η ομάδα Chrome OS επενδύει σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Τα Chromebook μπορεί να έχουν αξιοπρεπή διάρκεια ζωής της μπαταρίας, αλλά όπως και κάθε φορητός υπολογιστής, δυστυχώς, εξακολουθούν χρειάζονται φόρτιση. Έτσι, οι ιδιοκτήτες του αποφάσισαν να τροφοδοτούν τις συσκευές τους είτε με αιολική ενέργεια, είτε με ηλεκτρική είτε με τα λεγόμενα “κομπόστ”.

Φόρτισε το Chromebook σου με αιολική  ενέργεια με μια απλή επίσκεψη στην κοντινότερη αεροδυναμική σήραγγα ή αιολικό πάρκο. Διαφορετικά, με 10 λεπτά άμεση έκθεση του Chromebook στον ήλιο, θα αποκτήσεις πέντε ώρες ζωής στην μπαταρία σου.Και για την κομποστοποίηση, απλά πάρε μαζί σου το φορτιστή όταν φροντίζεις τον κήπο.

Τα φετινά πρωταπριλιάτικα αστεία της Google πήγαν σε άλλο επίπεδο!


 

Ποιο λες να γίνει το επόμενο μεγάλο project της εταιρείας;

Πηγή: emea.gr

Σχόλια