Supreme: Η μεγαλύτερη αντί-marketing εταιρεία!

Μάθε πως η Supreme έγινε μέσα σε λίγα χρόνια και με σχεδόν μηδενικό promotion ένα από τα μεγαλύτερα street fashion brands!

Αν και είναι γνωστά στο σκληροπυρηνικό κοινό του streetwear ήδη από το 1994, τα ρούχα Supreme έχουν αποκτήσει τεράστια δημοτικότητα τα τελευταία πέντε χρόνια. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα πολλοί που δεν ξέρουν τίποτα για το brand, αλλά αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό, καθώς αυτός ακριβώς είναι και ο στόχος της εταιρείας.

Στόχος της Supreme δεν είναι να αποκτήσει όλο και περισσότερους καταναλωτές, αλλά να δημιουργήσει έναν πυρήνα οπαδών οι οποίοι θα λατρέψουν το προϊόν και θα το αγοράσουν μόλις κυκλοφορήσει. Τα προϊόντα τους μάλιστα είναι περιορισμένα σε αποθέματα, και ουσιαστικά όταν λένε “limited edition”, το εννοούν. Για αυτό και κάθε Πέμπτη, που έρχονται τα καινούργια κομμάτια στα καταστήματα, υπάρχουν άνθρωποι που περιμένουν απ’έξω από τα χαράματα. Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Supreme, James Jebbia:

“Δεν έχει να κάνει ακριβώς με κανόνες προσφοράς και ζήτησης. Δεν είναι ότι σχεδιάζουμε επίτηδες ελάχιστα προϊόντα, αλλά, ας πούμε, ότι θα σχεδιάσουμε 400 κι ας ξέρουμε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε πουλήσει και 600”

Από το 1994 ως σήμερα πολλά έχουν αλλάξει για τη Supreme. Ξεκίνησαν ως ένα κατάστημα στη Νέα Υόρκη οπού πουλούσε t-shirts και skates, σε ένα κατάστημα το οποίο επέτρεπε  στους καταναλωτές να μπουν με τα skate τους και να εξερευνήσουν τον χώρο. Πλέον, το hype της εταιρείας είναι αυτό που τους κάνει μια από τις πιο πολυαγαπημένες εταιρείες των καταναλωτών, χωρίς να κάνουν ποτέ re-stock, αλλά παραμένοντας αυθεντικοί στη φιλοσοφία τους.

Supreme Brooklyn. 10/05/2017

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

Πλέον, η Supreme έχει εδραιωθεί για τα καλά στον χώρο της μόδας και κυριαρχεί στο streetwear, έχοντας κάνει συνεργασία με brands όπως αυτά της Nike, Commes des Garçons, Levi’s, The North Face, Stone Island, ακόμα και του Playboy.

Η Supreme είναι το πιο καλά κρυμμένο μυστικό της streetwear, και αυτό οφείλεται κυρίως στην αντί-μάρκετινγκ φιλοσοφία της. Δεν κάνουν ποτέ διαφημίσεις για τα νέα τους ρούχα, αλλά δεν βρίσκονται και σε αδράνεια, εκπλήσσοντας τους καταναλωτές της με τα νέα ρούχα και διάφορα προϊόντα (έχουν κυκλοφορήσει μέχρι και φλιπεράκι supreme). Δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο προϊόν παρά στη διαφήμιση, ενώ διατηρούν ένα minimalistic και νεανικό urban στυλ, το οποίο είναι μοναδικό.

Sri Lanka 📷 by Dylan Rieder

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

Αυτό που έχει πετύχει η Supreme είναι μοναδικό, καθώς είναι πολύ δύσκολο για κάποια άλλη εταιρεία να πετύχει να χτίσει ένα πολύ δυνατό hype χωρίς διαφημίσεις και με μια σταθερή φιλοσοφία.

Έχεις δει ποτέ ένα έργο τέχνης που κοστίζει εκατομμύρια και θα σε κάνει να πεις “Αυτό μπορώ να το κάνω και εγώ;” Αυτό ακριβώς είναι και η Supreme. Τα ρούχα της έχουν ιδιαίτερο στυλ, προσφέροντας limited edition προϊόντα που δεν ξαναβγαίνουν στην αγορά (μόνο μέσω facebook groups από fans και στο ebay), κάτι που ακολουθούν πιστά πάνω από δύο δεκαετίες. Α,και για κάποιο λόγο έχουν πουλήσει και ένα τούβλο. 

Για περισσότερα ρούχα από τη Supreme, δες σε αυτό το link –> http://www.supremenewyork.com/

 

Σχόλια