Το Digital Marketing Academy επιστρέφει για 3η συνεχή χρονιά στις 15 & 16 Δεκεμβρίου με σκοπό την ολοκληρωμένη εκπαίδευση νέων που ενδιαφέρονται να βρουν άμεσα εργασία στον κλάδο του Digital Marketing.

Σε 2 ημέρες και συνολικά 13 εκπαιδευτικές ώρες, 11 πολύπειροι επαγγελματίες του κλάδου από τις εταιρίες Sleed, Linkwise, Digital Minds, Contact Pigeon, Sheepfish, Convert Group, Netstudio, SimpleApps, DigitalUp &Viral Passion θα σε εκπαιδεύσουν σε όλο το φάσμα του Digital Marketing και θα σε προετοιμάσουν απόλυτα για την αγορά εργασίας! Και επειδή η εκπαίδευση από μόνη της δεν είναι αρκετή, κορυφαίες εταιρίες του χώρου θα παρακολουθήσουν το σεμινάριο ώστε να ανακαλύψουν νέα ταλέντα στο Digital Marketing και να τα εντάξουν στην ομάδα τους!

Διάβασε μία σύνοψη για το περσινό Digital Marketing Academy

Οι εκπαιδεύσεις θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 15 & το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου στο χώρο του the Cube Athens και το κόστος συμμετοχής για τους εκπαιδευόμενους είναι 30€ (20€ Early Bird, για ανέργους & φοιτητές) και αυτό χάρη στην ευγενική χορηγία των εταιριών Stoiximan, Netsteps, Sleed & eFOOD. Οι συγκεκριμένες εταιρίες έχουν ανοιχτές entry level Digital Marketing θέσεις και θα βρίσκονται στην εκδήλωση προκειμένου να παρακολουθήσουν της εκπαίδευση των συμμετεχόντων.

Αν θέλεις να συμμετέχεις στις εκπαιδεύσεις οι μόνες προϋποθέσεις που χρειάζονται είναι να ψάχνεις για εργασία αυτόν τον καιρό, να σου αρέσει ο κλάδος του Digital Marketing, να έχεις κάποια ακαδημαϊκή εμπειρία σε τμήμα διοίκησης/μάρκετινγκ/οικονομικών καθώς και να έχεις πλήρες συμπληρωμένο προφίλ στην πλατφόρμα του CollegeLink.gr.

Όλοι οι τελικοί συμμετέχοντες θα επιλεχθούν μετά από ένα σύντομο screening όλων των υποψηφίων σχετικά με τις ανωτέρω προϋποθέσεις.

*Σε περίπτωση που περισσότεροι των 40 υποψηφίων πληρούν τις προϋποθέσεις θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Κλείσε τη θέση σου εδώ!

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου
11.00-12.00: Introduction to Digital Marketing & PPC Advertising by Nikoletta Merzioti
12.00-13.00: AdWords Fundamentals & Best Practices by Styliani Chaidemenaki
13.00-14.00: Using Social Media to drive Actions & Sales by Stelios Eliakis
14.00-14.30: Lunch Break
14.30-16.00: eCommerce Business Plan and Market Analytics by Elena Hailazopoulou
16.00-17.00: Search Engine Optimization by Dimitris Skourlis
17.00-18.00: Online Video Strategy: How to build a brand with Online Video by Veronica Soliman

Σάββατο 16 Δεκεμβρίου
11.00-12.30: Affiliate Marketing 101 – An advertiser’s Crash Course by George Sotiropoulos
12.30-13.15: Mobile Advertisement: From Social Media & Google AdWords to Mobile Apps by Magy Kontou
13.15-14.00: Online Community by Nick Beido
14.00-14.30: Lunch Break
14.30-15.15: Email Marketing by Giorgos Moirotsos
15.15-16.30: Creative & Branding by Aristidis Gkotsis

Μάθε περισσότερα και κλείσε τη θέση σου!

Εκπαιδευτές Digital Marketing Academy

Nikoletta Merzioti
Digital Marketing Manager @ Sleed

Η Νικολέττα Μερζιώτη είναι Digital Marketing Manager και Team Leader στη Sleed. Είναι απόφοιτος του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ασχολείται με τον κλάδο του Digital Marketing από το 2011. Έχει πιστοποιήσεις σε Google AdWords, Google Analytics και Facebook, ενώ έχει διαχειριστεί accounts μικρότερων ή μεγαλύτερων eshops αλλά και brands, με διακρίσεις σε Social Media, E-volution, Retail Business και Google Premier Partner Awards. Είναι data freak και performance oriented και της αρέσει να βοηθάει ενεργά στο digital transformation των επιχειρήσεων.

Styliani Chaidemenaki
Digital Marketing Manager @ DigitalUp
Η Στυλιανή είναι απόφοιτη του Μεταπτυχιακού του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας στο OΠΑ. Αυτή τη στιγμή είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό της Digital Στρατηγικής των Πελατών της εταιρείας DigitalUp. Πιο συγκεκριμένα καθημερινά ασχολείται με τη βελτιστοποίηση των AdWords, Social & Ε-Mail καμπανιών με βάση τους στόχους του εκάστοτε πελάτη.
Επίσης διαθέτει Πιστοποίηση Google AdWords.

Steios Eliakis
CEO @ Sleed
Ο Στέλιος Ηλιάκης είναι Γενικός Διευθυντής της εταιρείας Sleed. Έχει μεγάλη εμπειρία σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού marketing καθώς και σε θέματα που άπτονται της περιοχής του online reputation management και των Social Media. Ως digital marketer έχει συνεργαστεί με μικρά και μεγάλα e-shops, αλλά και διεθνή brands, ενώ έχει συμμετάσχει ως ομιλητής σε συνέδρια, εκπαιδεύσεις και συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τέλος, ο Στέλιος είναι ένας από τους συνιδρυτές του e-satisfaction, της πρώτης πλατφόρμας μέτρησης και παρακολούθησης της ικανοποίησης των online καταναλωτών.

Elena Chailazopoulou
Head of eRetail Audit @ Convert Group
H Έλενα είναι επικεφαλής του eRetail Audit, μια καινοτόμος υπηρεσία που αναπτύχθηκε από την Convert Group για να μετράει τα online μερίδια αγοράς και να συνδέει τo marketing effort με το τελικό transaction του καταναλωτή.Aπό την ίδρυση της Convert Group η Έλενα εργάστηκε ως eBusiness Consultant σε πάνω από 50 projects που αφορούν ανάπτυξη στρατηγικής για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται οnline. Πριν την Convert Group εργάστηκε για 1,5 χρόνο ως συνεργάτης στο ELTRUN, το εργαστήριο ηλεκτρονικού εμπορίου του ΟΠΑ, σε θέματα καινοτομίας και ανάπτυξης των eTailers. Η Έλενα είναι απόφοιτος του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση ‘Ηλεκτρονικό εμπόριο και Καινοτομία’, ενώ το 2016 αποφοίτησε από το mini MBA for retail innovation του ΟΠΑ και του ECR. Παράλληλα, είναι κάτοχος πιστοποίησης OMCP® και συμμετέχει ως ομιλήτρια σε διάφορα εκπαιδευτικά σεμινάρια για το eCommerce ,το eMail Marketing και άλλα digital best practices.

Dimitris Skourlis
Web Developer & Internet Consultant @ Netstudio

Ο Δημήτρης Σκουρλής, είναι μέλος της ομάδας Digital Marketing της Netstudio. Ξεκίνησε ως προγραμματιστής και εξειδικεύτηκε στο Internet Marketing εστιάζοντας στο να φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Αρχικά με την δική του εταιρεία, το 2008, και στη συνέχεια με τη Netstudio, έχει κατασκευάσει πάνω από 300 websites & eshops, είναι copywriter ραδιοφωνικών διαφημίσεων αλλά και SEO Friendly κειμένων για να βοηθάει τις ιστοσελίδες να ανεβαίνουν στις μηχανές αναζήτησης. Επίσης, είναι πιστοποιημένος AdWords Expert και έχει εξειδικευθεί στην προώθηση των ιστοσελίδων στα οργανικά αποτελέσματα της Google, με τεχνικές white hat.
Αυτό που του αρέσει περισσότερο είναι να αναλαμβάνει projects και να μεγαλώνει την κερδοφορία των πελατών του!

Veronica Soliman
Brand Marketing Manager @ Digital Minds

Η Βερόνικα Σολιμάν είναι Brand Marketing Manager στην Digital Minds. Σπούδασε Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Greenwich και έχει MBA από το ALBA Graduate Business School.
Λίγο μετά αφότου αποφοίτησε, η Βερόνικα έκανε τα πρώτα επαγγελματικά της βήματα ως Account Executive στην Digital Minds, μία παγκόσμια Digital Media εταιρεία που ειδικεύεται στο online entertainment. Στη συνέχεια υπήρξε Community Manager για την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, όπου συνεργάστηκε στενά με YouTube creators και content owners.
Η Βερόνικα γνωρίζει τον creator, τόσο σαν άνθρωπο όσο και σαν δημιουργό, όπως επίσης γνωρίζει τους θεατές που τον παρακολουθούν. Γνωρίζει τη μαγεία που κρατάει ενωμένη και δημιουργική την ομάδα της Digital Minds και ως Brand Marketing Manager έχει ως στόχο να εξασφαλίσει ότι το industry του online video σε όλο τον κόσμο είναι πλήρως εξοικειωμένο με τη δύναμη της κοινότητας της Digital Minds.

George Sotiropoulos
Co-founder & Client Services Director @ Linkwise

Ο Γιώργος είναι συνιδρυτής και Client Services Director της Linkwise. Είναι υπεύθυνος για τις επαφές με όλους τους πελάτες που συνεργάζονται με τη Linkwise ως διαφημιζόμενοι στο Affiliate Network, καθώς και για τo new business development της εταιρείας. Έχει εργαστεί στα Client Services Departments των 2 μεγαλύτερων διαφημιστικών στην Ελλάδα, της UpSet! και της Spot JWT. Από τα “χέρια” του έχουν περάσει accounts όπως η Vodafone, η Eurobank, το “Πάμε Στοίχημα” και ο Alpha TV. Σπούδασε στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του στην Αγγλία με ένα μεταπτυχιακό στη Διαφήμιση και στο Marketing στο Leeds University Business School. Τον Μάρτιο του 2017 βραβεύτηκε στα Study UK Alumni Awards με το βραβείο επιχειρηματικότητας.

Magy Kontou
Co-founder & Head of Operations @ SimpleApps

Η Μάγκυ Κοντού, είναι συνιδρύτρια και Head of Operations της εταιρίας SimpleApps. Η εταιρία δραστηριοποιείται στον χώρο των mobile apps και του digital marketing, ενώ οι υπηρεσίες της έχουν διακριθεί σε πολλές διαγωνισμούς νεανικής επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έγινε συνιδρύτρια της SimpleApps, ενώ σήμερα συνδυάζοντας την αγάπη για το UI/UX design και το πάθος της για τις mobile τεχνολογίες, επιβλέπει το δημιουργικό και σχεδιαστικό αποτέλεσμα των υπηρεσιών της εταιρείας. Είναι κάτοχος προπτυχιακού τίτλου σε Computer Science και μεταπτυχιακού τίτλου σε Mobile Computing από το Πανεπιστήμιο του Hertfordshire (UH) στην Αγγλία.

Nick Beido
Founder @ Yang.gr & Digital Performance Manager @ Viral Passion
Ο Νίκος είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας. Δραστηριοποιείτε αρκετά χρόνια στο κομμάτι του Digital & των online media. Είναι ιδρυτής της νεανικής ιστοσελίδας Yang.gr και διαχειριστής της φοιτητικής ιστοσελίδας Mystudentpass.gr, ενώ παράλληλα εργάζεται στο κομμάτι του Digital Performance στην εταιρεία Viral Passion.

Giorgos Moirotsos
CEO @ ContactPigeon
Ο Γιώργος Μοιρώτσος είναι ο CEO και co-founder της ContactPigeon, της βραβευμένης marketing automation  πλατφόρμας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ηγείται του  development και του product innovation και σε λίγο περισσότερο από 2 χρόνια από την ίδρυση του ContactPigeon, έχει επιτυχώς εξελίξει την εταιρία ώστε να παράγει ανάπτυξη για εκατοντάδες brands, όπως Folli Follie group, Plasio και πολλά άλλα παγκοσμίως. Πριν από το ContactPigeon, ο Γιώργος εργαζόταν στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων συστημάτων λογισμικού σε τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου, knowledge management, και της ιατρικής επιστήμης.

Aristidis Gkotsis
CEO / Co-Founder @ Sheepfish

Aristidis is a digital consumer and digital marketing enthusiast with 17 years of experience in digital marketing and computer science. As an entrepreneur, the birth of the web 2.0 always challenges him to build innovative and creative solutions for my partners (not clients). My experience in digital marketing taught me that experience is the core of strategy.

Σχόλια