Πως το Facebook Pages μπορεί να δώσει στην επιχείρηση σου το προφίλ που πάντα ήθελες
Όλοι γνωρίζουμε πως στην εποχή που ζούμε πλέον η εικονική μορφή μιας επιχείρησης έχει κύριο ρόλο στην πορεία της.
Λογότυπο, ιστοσελίδα και διαφημιστική καμπάνια είναι αρκετά σημαντικά.
Η αναπαράσταση της επιχείρησης στα social media λοιπόν μπορεί να αυξήσει πωλήσεις, κοινό και άλλα πολλά. Εδώ ακριβώς έρχεται το Facebook Pages.
Πρόκειται ουσιαστικά για μία σελίδα, που θα περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες της επιχείρησης καθώς και τα έργα της.
Ποια είναι όμως τα βασικά εργαλεία που πρέπει να γνωρίζουμε στα Facebook Pages;
Profile Picture and Cover Photo
Η φωτογραφία προφίλ και η φωτογραφία εξωφύλλου είναι από τα πρώτα πράγματα που θα δει κάποιος που θέλει ή επισκέπτεται την σελίδα σου.
Συνήθως η φωτογραφία προφίλ παρουσιάζει το λογότυπο της επιχείρησης ενώ η φωτογραφία εξωφύλλου αλλάζει με την τρέχουσα κατάσταση της επιχείρησης.
Για παράδειγμα, μπορεί να παρουσιάζει κάποιο έργο της, κάποια καινούργια εκδήλωση που διοργανώνει κλπ.
Insights
Ίσως και να είναι από τα πιο σημαντικά σημεία των Facebook Pages. Στο συγκεκριμένο σημείο θα βρεις όλες τις πληροφορίες που συλλέγει το Facebook για την σελίδα σου.
Πρωταγωνιστούν πίνακες και διαγράμματα που δείχνουν αναλυτικά την πορεία της σελίδας σου.
Δεδομένα που έχουν να κάνουν με την επισκεψιμότητα της σελίδας σου, τους χρήστες που αλληλεπιδρούν μαζί της καθώς και τις δημοσιεύσεις που υπάρχουν σε αυτήν είναι κάποια βασικά εργαλεία που θα πρέπει να δίνεται προσοχή.
Schechuled Posts
Το ιδανικότερο εργαλείο των Facebook Pages για τους διαχειριστές που δεν έχουν άπλετο χρόνο στη διάθεση τους.
Με αυτό το εργαλείο ο διαχειριστής της σελίδας μπορεί να προγραμματίζει συγκεκριμένη ώρα και ημέρα την δημοσίευση που θέλει να γίνει.
Έπειτα, δεν χρειάζεται καμία άλλη ενέργεια από αυτόν, απλά να δει μια ειδοποίηση πως η δημοσίευση του δημοσιεύτηκε.
Post Reach
Εδώ έχουμε να κάνουμε με τους χρήστες που βλέπουν τις δημοσιεύσεις της σελίδας σου.
Αυτό μπορεί να γίνεται απευθείας από την σελίδα, μέσω προτεινόμενης θεματολογίας του Facebook ή στην περίπτωση που κάποιος φίλος σας έχει αλληλεπιδράσει με κάποια δημοσίευση.
Ο συνολικός αριθμός διαμορφώνεται εβδομαδιαίως και ένα βελάκι, πράσινο ή κόκκινο δείχνει εάν σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα βρίσκεστε σε καλύτερη πορεία ή όχι.
Ωστόσο, στην κατηγορία των insights μπορείτε να δείτε και αναλυτικά για την κάθε δημοσίευση πληροφορίες για τους χρήστες που έχουν έρθει σε επαφή μαζί της.
Post Engagement
Σε κάθε δημοσίευση στα Facebook Pages έχει την δυνατότητα ο χρήστης να επιλέξει μεταξύ συγκεκριμένων reactions. Συνηθέστερο εκ των αυτών το γνωστό μας Like.
Το εργαλείο αυτό λοιπόν, δείχνει τον αριθμό των χρηστών που έχουν αλληλεπιδράσει με αυτόν τον τρόπο με την δημοσίευση της σελίδας.
Όπως και στην παραπάνω παρουσιάζεται εβδομαδιαίο ποσοστό με το αντίστοιχο βελάκι αλλά και επιμέρους πληροφορίες για την κάθε δημοσίευση.
Promotions
Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα ιδιαίτερο εργαλείο των Facebook Pages. Συχνά, επιχειρήσεις, επιδοτούν την σελίδα και τις δημοσιεύσεις τους για την αύξηση του κοινού τους.
Ένας λογαριασμός Paypal είναι το μόνο που χρειάζεται από μέρους σας. Στη συνέχεια επιλέγεις το διαθέσιμο ποσό που θα διαθέσεις και το πόσες μέρες θέλεις να έχει έκταση η εκάστοτε προώθηση.
Ανάλογα με τα παραπάνω το Facebook θα σας εμφανίσει έναν μέσο όρο χρηστών που θα έρθουν σε επαφή με την προώθηση.