Ο όμιλος L’Oréal ξεκινά όπως συνήθως το Brandstorm για το 2015, τον παγκόσμιο φοιτητικό διαγωνισμό που διεξάγει εδώ και 23 χρόνια προσελκύοντας έως σήμερα πάνω απο 70.000 διαγωνιζόμενους.

Πρόκειται για έναν διαγωνισμό επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Ουσιαστικά μία ομάδα τριών φοιτητών αναλαμβάνει την θέση international marketing director της εταιρείας. Ο διαγωνισμός διεξάγεται σε εθνικό επίπεδο. Ξεκινάει με έναν διαγωνισμό όπου και παραμένουν οι καλύτεροι για τον τελικό στο Παρίσι.

Το θέμα του brandstorm για το 2015 σχετίζεται με το Travel retail και στα καταστήματα Duty Free Shop. Oι διαγωνιζόμενοι καλούνται να προτείνουν στο αγοραστικό κοινό μία νέα εμπειρία που θα φαντάζει μοναδική για τους καταναλωτές της γνωστής μάρκας  Lancôme .

Για την υλοποίηση χρειάζεται να :

Αναλύσουν τις τάσεις της αγοράς

Αναλύσουν το σχεδιασμό των σημείων πώλησης

Αναλύσουν κατά πόσο είναι καλή η εξυπηρέτηση των πελατών και τις εμπειρίες τους, και σύμφωνα με την έρευνα αυτή να προτείνουν καινοτόμες υπηρεσίες προκειμένου να προσελκύσουν και άλλα άτομα.

Το πρώτο βραβείο είναι ένα ταξίδι αξίας 10.000 € , το δεύτερο αξίας 5.000 και το τρίτο ένα ταξίδι αξίας 2.500 .

Πολλοί φοιτητές απο την Ελλάδα απο το 2003 εως και σήμερα έχουν διακριθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέσω του Brandstorm υπάρχει πνεύμα συνεργασίας με τους φοιτητές, ανταγωνισμός πάντα με την καλή έννοια, γνώση του πως πρέπει να διαχειριζόμαστε τέτια θέματα και πώς να δουλεύουμε πάνω σε αυτά ενώ πολλοί φοιτητές μέσω του brandstorm είχαν την ευκαιρία να απασχοληθούν απο την L’OREAL Hellas .

Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι προπτυχιακοί φοιτητές στο τελευταίο ή προτελευταίο έτος των σπουδών τους, να είναι απο την ίδια σχολή και να έχουν σχηματίσει ομάδα τριών ατόμων.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την παρακάτω σελίδα :  http://www.brandstorm.loreal.com.

Σχόλια