Ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος έβαλε πολλές υπογραφές τελευταία σε αποφάσεις που περιμένουμε να υλοποιηθούν και να αλλάξουν τη ζωή μας.

Ακούσαμε για:

Κάρτες απεριορίστων διαδρομών τρίμηνης κι εξάμηνης διάρκειας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Κάρτες για τα λεωφορεία του ΟΣΥ , με εξαίρεση της γραμμής express που κατευθύνεται στο Αεροδρόμιο Αθηνών και της γραμμής που συνδέει το σταθμό του μετρό στο Ελληνικό με τη Σαρωνίδα για το τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα, για τα τρόλεϊ του ΟΣΥ και για τα τραμ του ΣΤΑΣΥ σε τιμές που ξεκινούν από τα 58 ευρώ, για τις τρίμηνες,  και φτάνουν στα 110 ευρώ, για τις εξάμηνες.

Οι τιμές των καρτών για όλα τα μέσα συγκοινωνίας, δηλαδή λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και μετρό μέχρι το Κορωπί, διαμορφώνονται στα 129 ευρώ για τις κάρτες τρίμηνης διάρκειας και στα 248 ευρώ για τις κάρτες εξάμηνης διάρκειας.

Τα υπολογίσαμε και βρήκαμε ότι με την αγορά κάρτας 129 ευρώ, έχουμε κέρδος μόλις 6 ευρώ, ενώ με την αγορά κάρτας 248 ευρώ, έχουμε κέρδος 22 ευρώ!

 

17 νέους συρμούς τρίτης γενιάς

Αυτή την εβδομάδα ανυπομονούμε να μπούμε στους νέους συρμούς της Αττικό Μετρό που περιμέναμε για χρόνια. Όντας σε δοκιμαστική λειτουργία για μήνες και, παράλληλα,  το προσωπικό σε εκπαίδευση, οι συρμοί παραδόθηκαν στη ΣΤΑΣΥ έτοιμοι για… απόλαυση από το αθηναϊκό κοινό.

Ο προϋπολογισμός των 155 εκατομμυρίων ευρώ είχε ανάδοχο την κοινοπραξία HANWHA– Rotem. Στα τέλη του 2011, ξεκίνησε σταδιακά η παράδοση των συρμών · εποχή που ακόμα περιμέναμε τις επεκτάσεις του μετρό.

Σύγχρονη τεχνολογία, ασφελέστερη και άνετη μετακίνηση των επιβατών είναι οι φράσεις-κλειδιά για τους νέους συρμούς:

  • Κλιματιζόμενα βαγόνια
  • Ακτινωτοί οθοστάτες ( κάθετες μπάρες )
  • Μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των καθισμάτων
  • Σύγχρονο σύστημα πληροφόρησης με διπλές οθόνες LCD εσωτερικά σε κάθε βαγόνι
  • Ηλεκτρονικοί χάρτες αντί των τυπωμένων
  • Κάμερες εσωτερικά ( θα λειτουργήσουν αργότερα ) κι εξωτερικά του συρμού για τη διευκόλυνση του οδηγού
  • Εύκολη πρόσβαση σε άτομα με ειδικές ανάγκες, με ειδικούς χώρους για τα αμαξίδιά τους και κινούμενο σκαλοπάτι μεταξύ του κενού συρμού-αποβάθρας
  • Συστήματα Αυτόματης Προστασίας και Αυτόματης Λειτουργίας, που προσφέρουν έλεγχο εκκίνησης, διατήρησης σταθερής ταχύτητας, τήρησης αποστάσεων ασφαλείας από άλλους συρμούς κι επιβράδυνσης.
  • Εξελιγμένο σύστημα φρένων
  • Μέγιστη ταχύτητα : 80 km/h
  • Σύστημα ανίχνευσης καπνού
  • Παράθυρα έκτακτης διαφυγής των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης
  • Σύστημα ανίχνευσης λαθών:  σε περίπτωση που χαλάσει οτιδήποτα κατά τη διαδρομή, υπάρχει κάτι εφεδρικό

Ελαφρύτερο, με επένδυση από αλουμίνιο ( υλικό που ανακυκλώνεται ) και βαμμένο με υδατοδιαλυτά χρώματα, το νέο μετρό είναι και φιλικό προς το περιβάλλον.

Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες στον πίνακα του Αττικό Μετρό:

Αριθμός Συρμών 17
Σύνθεση Συρμού 6 Οχήματα
Πόρτες αvά Όχημα 4 αvά πλευρά
Χωρητικότητα Συρμού 188 Καθίσματα
844 όρθιοι (5 Επιβάτες / τ.μ.)
1032 Επιβάτες / Συρμό
Διαμόρφωση Συρμού Δύο μονάδες τριών (3) οχημάτων συνδεδεμένων πλάτη με πλάτη
Ιθυντήριο Όχημα – Κινητήριο Όχημα – Κινητήριο Όχημα.
Μήκος Συρμού 106 μ.
Πλάτος Οχήματος 2,80 μ.
Ύψος Οχήματος 3,75 μ.
Εσωτερικό Ύψος Οροφής
Οχήματος
2,18 μ.
Βάρος Συρμού 185 τόνοι κενός
Εύρος Τροχιάς 1435 χιλ
Τάση Λειτουργίας 750 VDC
Κινητήρες Έλξης 4 – 175 kw DC Κινητήρες Έλξης αvά κινητήριο όχημα
Πέδηση Αναγεννητική – Δυναμική / Πνευματική Πέδηση
Μέση Επιτάχυνση 1,10 μ. / δευτ2
Μέση Επιβράδυνση 1.10 μ. / δευτ.2 (Υπό Κανονικές Συvθήκες)
1.42 μ. / δευτ.2 (Σε Συvθήκες Έκτακτης Ανάγκης)
Μέγιστη Ταχύτητα Λειτουργίας 80 χλμ. / ώρα
Κατασκευή Αμαξώματος Αλουμίνιο
Ανάδοχος Κοινοπραξία Hyundai Rotem Hanwha

 

Μετρό

 

Έκπτωση 5% στις αγορές

Οι κάτοχοι καρτών απεριορίστων διαδρομών του Ομίλου ΟΑΣΑ διαθέτουν έκπτωση 5% στις αγορές τους από την Αγορά του Καταναλωτή.

Ένας τρόπος για να γίνουν οι συγκεκριμένες κάρτες πιο ελκυστικές, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία στα προϊόντα του ΟΑΣΑ.

 

Τραμ στον Πειραιά

Αλλαγές στους δρόμους, αλλά και στην όψη του Πειραιά θα προκαλέσει η κατασκευή του τραμ.

  • Πεζόδρομοι υψηλής αισθητικής, στρωμένοι με τον ελληνικό χαλαζιακό πορφυρίτη λίθο για 13.000 τ.μ.
  • Περισσότερα από 3.500 δέντρα σε όλη τη διαδρομή του τραμ.
  • 120 υπογειοποιημένοι κάδοι αποριμμάτων. Ναι, κάτω απ’ τα καινούρια πεζοδρόμια. Αυτό σημαίνει: περισσότερες θέσεις πάρκινγκ και λιγότερες δυσάρεστες οσμές.

Τραμ

Και φυσικά

To ελεύθερο wi-fi στο μετρό και στον ηλεκτρικό

για περισσότερες λεπτομέρειες πατήστε εδώ:

epitelous-elefthero-wi-fi-internet-sto-metro-ke-ston-ilektriko

Σχόλια