Η νέα διαφήμιση του ΙΚΕΑ έχει πάει το μαρκετινγκ σε περίεργα μονοπάτια
Η σουηδική διαφημιστική εταιρεία Åkestam Holst σε συνεργασία με την IKEA, δημιούργησε μια πολύ ιδιαίτερη διαφήμιση. Όταν το διαβάσαμε αρχικά νομίσαμε ότι πρόκειται για ψέμα… όχι όμως!
Η διαφήμιση βρίσκεται μέσα στο κλασσικό περιοδικό-κατάλογο των επίπλων και ζητά από τις γυναίκες να ουρήσουν πάνω σε ένα συγκεκριμένο σημείο που έχει ενσωματωθεί στην σελίδα με τα παιδικά έπιπλα. Προφανώς, ο συγκεκριμένος αισθητήρας λειτουργεί με παρόμοια τεχνολογία όπως αυτή των τεστ εγκυμοσύνης και αν πράγματι η γυναίκα είναι έγκυος αποκαλύπτεται ένας ειδικός εκπτωτικός κωδικός για κούνιες.
Το σλόγκαν που συνοδεύει την διαφήμιση είναι “Το να ουρήσετε σε αυτήν την διαφήμιση, μπορεί να σας αλλάξει την ζωή”.
Τσουπ, πήρες και δωρεάν τεστ εγκυμοσύνης για να μην τα σκας στο φαρμακείο.
Πολλοί δικαίως αναρωτήθηκαν πώς θα δίνεις στους υπαλλήλους στο ταμείο τον εκπτωτικό κωδικό, ενώ άλλοι πρότειναν μια πιο απλή ιδέα, να πας με το τεστ εγκυμοσύνης σου απευθείας.
Όπως και να έχει, το πήγαν όντως σε άλλο επίπεδο, δηλώνοντας απροκάλυπτα ότι στόχος ήταν να εντυπωσιάσουν, έστω και με αρνητικά σχόλια, αλλά και να εκμεταλλευτούν το γεγονός ότι οι νέοι γονείς είναι από τους πιο καλούς πελάτες.