Site icon Frapress

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Πότε θα κλείσουν οι μπάρες!

Οι δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών και του ΟΑΣΑ για το πότε θα κλείσουν οι μπάρες!

Έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες από την έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου κι ακόμα περιμένουμε. Αφού σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφέρει όσα δεν έχουν λειτουργήσει σωστά, ευτυχώς έγινε τουλάχιστον μια σχετική δήλωση από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.

“Καθυστερούμε γιατί οι επιβάτες δεν έχουν εξοικειωθεί ακόμα με τη χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ενώ κατέστησε σαφές ότι μέσα στον Γενάρη θα έχει ολοκληρωθεί το κλείσιμο.” Το γεγονός και της καταστροφής μηχανημάτων στο Πανεπιστήμιο καθυστέρησε επίσης την διαδικασία.

Όπως αναφέρει το χρονοδιάγραμμα οι πύλες θα κλείνουν σταδιακά τις επόμενες εβδομάδες, όμως παραμένει άγνωστη η ακριβής ημερομηνία που θα κλείσουν όλοι οι σταθμοί, καθώς έχουν χωριστεί σε «πρώτης» και «δεύτερη» προτεραιότητας, ώστε να διευκολυνθεί σταδιακά η διαδικασία.

Μέχρι στιγμής οι μόνοι σταθμοί που είναι κλειστές οι πύλες είναι οι: Άγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Άγιος Δημήτριος και Αιγάλεω.

Όσον αφορά το ηλεκτρονικό εισιτήριο πολλοί συνάνθρωποι μας, ειπώθηκε,  δεν γνωρίζουν πως να το χρησιμοποιούν, όπως και τους αυτόματους πολίτες.

Για αυτόν τον λόγο, ο ΟΑΣΑ επιστρατεύει ιδιώτες, οι οποίοι θα παρέχουν «υπηρεσίες εκπαίδευσης -ενημέρωσης επιβατικού κοινού στη χρήση του συστήματος έκδοσης-επικύρωσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Συγκεκριμένα, οι ιδιώτες θα βρίσκονται στους σταθμούς με σκοπό την «βιωματική εκπαίδευση των επιβατών των αστικών συγκοινωνιών στη χρήση και κατανόηση του εξοπλισμού χρήσης αναφορικά με το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο», όπως αναφέρει ο ΟΑΣΑ.

Μιλάμε ουσιαστικά για ανθρώπους που θα βρίσκονται στους σταθμούς, θα είναι κατάλληλα ενδεδυμένοι με διακριτή ενδυμασία (μπλουζάκι-μπουφάν) που θα σηματοδοτεί την υπηρεσία εξυπηρέτησης, και θα βρίσκονται στη διάθεση του κοινού ώστε να του δείξουν και παράλληλα να του «διδάξουν» τη χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και των μηχανημάτων αυτόματης πώλησης.

Επίσης, θα έχουν στην κατοχή τους ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθώς και tablet με το οποίο θα εκπαιδεύουν τους χρήστες της νέας εφαρμογής ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Οι «εκπαιδευτές» θα βρίσκονται σε 70 προεπιλεγμένα σημεία. Αυτά είναι: ‘Ολοι οι σταθμοί Μετρό και ΗΣΑΠ καθώς και σημεία με πολύ μεγάλο αριθμό επιβατών λεωφορείων όπως είναι τα ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων, οι πλατείες Κοραή, Παγκρατίου, Αγίων Αναργύρων, Κυψέλης και η Σαρωνίδα. Επίσης, θα χρησιμοποιηθούν και άλλα σημεία συγκέντρωσης, σε μέρη που γίνεται μεγάλη συγκέντρωση όπως τα εμπορικά κέντρα.

Ένα ακόμα πολύ σημαντικό πρόβλημα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει ο ΟΑΣΑ, είναι ο συνωστισμός που θα δημιουργηθεί μπροστά από εκδοτήρια και αυτόματους πωλητές ηλεκτρονικού εισιτηρίου όταν κλείσουν οι μπάρες στους μεγάλους κεντρικούς σταθμούς, όπως το Σύνταγμα, η Ομόνοια και το Μοναστηράκι.

Για αυτόν τον λόγο, ο ΟΑΣΑ προχωράει στην αναδιάταξη των αυτόματων μηχανημάτων, ώστε να αυξηθεί ο αριθμός τους στους προαναφερθέντες σταθμούς. Ενώ εκκρεμεί ακόμα η περαιτέρω στελέχωση ορισμένων σταθμών, ώστε τα εκδοτήρια να λειτουργούν κάθε μέρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παράταση μέχρι το τέλος Ιανουαρίου πήρε και η διαδικασία αναβάθμισης περίπου 70 παλιών μηχανημάτων έκδοσης χάρτινων εισιτηρίων, με σκοπό να γίνουν συμβατά με το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Πηγή: In.gr

Σχόλια

Exit mobile version