Site icon Frapress

LinkedIn και Χριστούγεννα: Η καταλληλότερη εποχή να ασχοληθείς με το LinkedIn

LinkedIn και Χριστούγεννα: Η καταλληλότερη εποχή να ασχοληθείς με το LinkedIn

Πόσες φορές έχεις πει στον εαυτό σου, ότι δεν προλαβαίνεις να ασχοληθείς με το LinkedIn; Πάντα υπάρχει κάτι πιο σημαντικό και, ενδεχομένως, λίγο πιο επείγον.

Τα Χριστούγεννα, όμως, δεν υπάρχουν δικαιολογίες!  Χρόνος υπάρχει, όπως και η διάθεση για ανασκόπηση της χρονιάς και ορισμό στόχων για την επόμενη. Συνεπώς, εκμεταλλεύσου το χρόνο, τη διάθεση και την αισιοδοξία των ημερών και ανανέωσε το LinkedIn σου.

1. Ξεκίνα από το LinkedIn Headline

Το Headline είναι το κείμενο που υπάρχει ακριβώς κάτω από το όνομά σου. Αυτό μπορεί να είναι είτε η θέση που έχεις αυτή τη στιγμή, σαν μέρος του experience, ή κάτι διαφορετικό. Προτείνω, να είναι κάτι διαφορετικό, και αυτό γιατί ποτέ δεν γίνεται να μας προσδιορίζει μια συγκεκριμένη θέση εργασίας. Σαν άνθρωποι, έχουμε ποικίλα ενδιαφέροντα, ταλέντα και στόχους, και ποτέ κανένας τίτλος θέσης δεν θα μπορέσει να περικλείσει αποτελεσματικά όλα αυτά τα στοιχεία.

Όταν συνθέτεις το Headline σου, έχε κατά νου, ότι πρέπει να σε εξυπηρετεί ως προς τους μελλοντικούς επαγγελματικούς σου στόχους. Θα πρέπει, δηλαδή, να αναφέρεις σε αυτές τις δυο γραμμές όλα εκείνα τα skills και ενδιαφέροντα που είναι σημαντικά για την καριέρα που επιδιώκεις να δημιουργήσεις για τον εαυτό σου.

2. Ανανέωσε το LinkedIn Work Experience & Skills

Μέσα σε ένα χρόνο, σίγουρα έχεις βιώσει πολλές νέες εμπειρίες, θα έχεις συνεργαστεί με πολλούς ανθρώπους και θα έχεις μάθει πολλά νέα πράγματα. Όλα αυτά πρέπει να αντικατοπτρίζονται τόσο στο work experience, όσο και στο section των skills σου (ακόμα και στην περίπτωση των φοιτητών). Οπότε, κατέγραψε όλα αυτά τα πράγματα που έκανες, όπως και τις δεξιότητες που απέκτησες κάνοντάς τα και ενημέρωσε αναλόγως το LinkedIn προφίλ σου.

3. Στείλε Connection Invitations & LinkedIn Messages

Σαν τελευταίο βήμα, προτείνω να συνδεθείς με όλους τους νέους ανθρώπους που γνώρισες αλλά και να αναζωπυρώσεις τις σχέσεις σου με «ξεχασμένα» connection. Άνθρωποι που σε βοήθησαν στο παρελθόν και άτομα που εσύ βοήθησες, σίγουρα, θα χαρούν να λάβουν ένα σύντομο ευχετήριο χριστουγεννιάτικο LinkedIn message. Δεν χρειάζεται να γράψεις έκθεση. Δυο παράγραφοι των 2-3 προτάσεων, είναι υπεραρκετές για να χαρίσεις πολλά χαμόγελα.


Ιδανικά, οι παραπάνω ενημερώσεις και ενέργειες πρέπει να γίνονται σε μια συνεχή βάση. Το προφίλ μας πρέπει ανά πάσα στιγμή να αντανακλά την εμπειρία μας και να μας βοηθάει να φτάσουμε στους στόχους μας. Επειδή όμως, η εδραίωση μιας τέτοιας συμπροφοράς απαιτεί χρόνο, ας ξεκινήσουμε από τις ημέρες των φετινών Χριστουγέννων, με την ελπίδα τα όσα κάνουμε να μας συνοδεύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2019.

Σχόλια

Exit mobile version