Site icon Frapress

Hopwave: Μια πραγματική ταξιδιωτική εμπειρία

hopwave

Το hopwave μετράει ήδη έναν μήνα ζωής και κερδίζει κάθε μέρα όλο και περισσότερους χρήστες! Οι εμπνευστές του μας μίλησαν για την ιδέα τους και για διαδικασία υλοποίησης της

Βρισκόμαστε στα μέσα του καλοκαιριού και οι εξορμήσεις στα νησιά ολοένα και αυξάνονται. Πήρε το αυτί μας, λοιπόν, για το καινούριο στην αγορά των εφαρμογών hopwave και είπαμε να μιλήσουμε με την ομάδα που κρύβεται πίσω από την συγκεκριμένη -άκρως καλοκαιρινή- εφαρμογή για να μάθουμε περισσότερα.

Το hopwave έρχεται να καλύψει ένα πραγματικά τεράστιο κενό στην αγορά των καλοκαιρινών διακοπών, αφού φέρνει σε επαφή των ταξιδιώτη με μια οργανωμένη βάση δεδομένων, όπου του παρουσιάζονται όλα τα δρομολόγια και όλες οι εναλλακτικές που έχει για κρουαζιέριες, μίνι εκδρομές με καΐκια και καραβάκια που συνδέουν, είτε τις παραλίες ενός νησιού, είτε τα απέναντι νησιά.

Βοηθάει συνεπώς να έχουμε μια πιο αυθεντική εμπειρία κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μας διακοπών και αποτελεί τον δίαυλο για να οργανωθούμε καλύτερα και να λάβουμε πληροφορίες που μέχρι τώρα δεν βρίσκαμε μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό των διακοπών μας.

Τι υπηρεσίες προσφέρει η εφαρμογή;

Το hopwave αποτελεί την πρώτη εφαρμογή που σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις κράτηση και αγορά εισιτηρίων για τα ημερόπλοια, τα καΐκια, τα ξύλινα, τα πειρατικά και όλα αυτά τα καραβάκια που σε κάνουν tour γύρω από το νησί, σε πηγαίνουν στις διάφορες παραλίες, σε 2-3 προορισμούς μέσα στην μέρα ή ακόμη και 2-3 νησιά μέσα στην μέρα. Αυτή αποτελεί την πρώτη προσέγγιση του Hopwave και ταυτόχρονα και την βασική υπηρεσία.

Στην συνέχεια, για λόγους ευελιξίας, προστέθηκαν δρομολόγια μεταφοράς με mini-ferries αλλά και διάφορες δραστηριότητες όπως scuba-diving, snorkeling, fishing. Επομένως, η κύρια προσφορά του hopwave είναι η εμπειρία για ένα ταξιδιώτη και όχι τόσο η μεταφορά.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα του hopwave;

H βάση του hopwave είναι το island hopping. Τα μικρά αυτά καράβια προσφέρουν ευέλικτα δρομολόγια για την κάλυψη μεταξύ των νησιών, καθώς παράλληλα επισκέπτονται περισσότερους προορισμούς σε σχέση με τα πλοία γραμμής. Η υπηρεσία αυτή των εκδρομικών καραβιών προσφέρεται εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά δεν υπάρχει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα κράτησης και ενημέρωσης του κοινού.  Το hopwave έρχεται να δώσει λύση στο παραπάνω πρόβλημα, προσφέροντας παράλληλα και το travelling experience. Στο ίδιο πακέτο διακοπών, δίνεται η δυνατότητα κάλυψης πολλών και διαφορετικών προορισμών.

ON BOARD

Πόσο δύσκολο είναι να στηθεί όλο αυτό; Αν λάβουμε υπόψιν και τον όγκο των δεδομένων που υπάρχουν.

Είναι πολλές οι προσεγγίσεις για να πούμε πόσο δύσκολος είναι να στηθεί κάτι τέτοιο. Η κάθε πλατφόρμα έχει τα δικά της challenges όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι. Εμείς είχαμε ένα πλεονέκτημα καθώς οι 2 από τους 3 στην ομάδα είμαστε developpers, συνεπώς οι διαδικασίες ανάπτυξης της πλατφόρμας κινήθηκαν αρκετά γρήγορα.

Το πιο απαιτητικό κομμάτι θα έλεγα ήταν η ανακάλυψη των δρομολογίων αυτών. Στην ουσία, αυτό το κενό καλύπτουμε με το hopwave. Είναι το πρόβλημα του traveller αυτή την στιγμή, επομένως εμείς προσπαθούμε να του δώσουμε την λύση. Τα δρομολόγια δεν υπάρχουν κάπου χαρτογραφημένα ή ακόμη και στο διαδίκτυο.

Επομένως, αποτελέσαμε τους πρώτους χρήστες του hopwave, καθώς έπρεπε  να επισκεφτούμε τα νησιά προκειμένου να ανακαλύψουμε τα δρομολόγια αυτά, να επικοινωνήσουμε προσωπικά με τους ιδιοκτήτες. Η προσωπική μας επαφή με τους ιδιοκτήτες αποτέλεσε και το πιο θετικό κομμάτι καθώς μπορέσαμε να εντοπίσουμε το πρόβλημα από την ρίζα του.

Πόσο συχνά ταξιδεύετε για να εντοπίσετε καινούριους συνεργάτες;

Τα ταξίδια μας ξεκίνησαν πέρσι το καλοκαίρι, όπου και ήταν η δοκιμαστική περίοδος στην Κω. Τότε ήταν που κοιτάξαμε πρώτη φορά την αγορά και τις ανάγκες της. Πλέον τα ταξίδια έχουν αυξηθεί σημαντικά με τον Βασίλη να αποτελεί τον main traveller που κάνει την όλη επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες των καραβιών. Δεν μπορώ να σου πω αριθμό, αλλά ήταν σίγουρα πολλά. Έκτακτα υπήρχαν φυσικά, καθώς έτυχε να αλλάξει και 3-4 προορισμούς σε μια μέρα λόγω των υποχρεώσεων. Επομένως, ο Βασίλης είναι και ο τυχερός της υπόθεσης, υπεύθυνος για τις πωλήσεις μας και τα aqcuisition, ο οποίος φέρνει παράλληλα όλα τα quest και τις δοκιμασίες εις πέρας.

Ποιο είναι το  target group σας;

Αρχικά, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το hopwave κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα. Ξεκινάμε αναγνωριστικά και θέλουμε να προετοιμάσουμε την εφαρμογή για τις ξένες αγορές. Επομένως, το target group για την φετινή περίοδο αποτελεί ο Έλληνας traveller, καθώς γνωρίζει πολύ καλύτερα την αγορά σε σχέση με κάποιον που έρχεται από το εξωτερικό. Ξεκινώντας από την αγορά της Ελλάδος, προετοιμάζουμε καλύτερα το έδαφος για τις ξένες αγορές.

Από άποψη ηλικίας, ιδιαίτερη απήχηση υπάρχει στους νέους. Η κύρια ηλικιακή ομάδα είναι 18-24, αλλά και 24-35. Είναι οι ηλικίες αυτές που ταξιδεύουν και ζητάνε την περιπέτεια κατά την διάρκεια των διακοπών τους. Υπάρχει έντονο το στοιχείο της περιπέτειας καθ’όλη την διάρκεια των διακοπών.

Πώς σκοπεύετε να εξελίξετε και να επεκτείνετε την εφαρμογή;

Αυτή τη στιγμή η κύρια προσπάθεια μας κυμαίνεται γύρω από την μελέτη της αγοράς. Οι κινήσεις μας είναι μετρημένες και προσπαθούμε να επιλέξουμε στρατηγικά το επόμενο βήμα μας. Προσπαθούμε να μην κάνουμε βιαστικές κινήσεις καθώς τα πάντα κινούνται με πιο γρήγορους ρυθμούς από ότι και εμείς οι ίδιοι περιμέναμε. Θετικό στοιχείο και ελπίζουμε να συνεχίσει έτσι.  

Την επόμενη χρονιά,  ευελπιστούμε να έχουμε καλύψει όλο το δίκτυο  δίκτυο νησιών στην Ελλάδα.  Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι μία πλήρης ταξιδιωτική εμπειρία αλλά και μία πληθώρα επιλογών για τον ταξιδιώτη. Στη συνέχεια έχουμε σχέδια να επεκταθούμε και στο εξωτερικό.

Ποιοι είναι οι καλύτεροι συνδυασμοί νησιών από άποψη ανταποκρίσεων λοιπόν;

Τα συμπλέγματα νησιών. Οι Σποράδες αποτελούν ένα πολύ ωραίο τρίπτυχο για να κάνει κάποιος τις διακοπές του.  Επίσης, στις Κυκλάδες υπάρχουν πολύ πυκνά δρομολόγια για τα νησιά και οι αποστάσεις είναι κοντινές. Επιπλέον, στα Δωδεκάνησα μπορείς να έχεις ένα σημείο αφετηρίας για παράδειγμα στην Κω και να καλύψεις 2-4 νησιά γύρω από αυτήν, κάποια ίσως και σε ένα δρομολόγιο καθώς το δίκτυο καλύπτεται με ποικιλία δρομολογίων.

Πώς αντιδρούν οι ιδιοκτήτες των καραβιών;

Στην αρχή νομίζαμε ήτανε μεγάλο θέμα και δύσκολο για να προσεγγίσουμε τους ανθρώπους καθώς πιστεύουμε ότι θα ήτανε πιο παραδοσιακοί και πιο old-school μυαλά, όσον αφορά την τεχνολογία. Η αντίδρασή τους μας εξέπληξε καθώς ήταν απόλυτα δεκτικοί και συνεργάσιμοι. 

Υπήρχαν περιπτώσεις που έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για να μας βοηθήσουν,  να κοιτάξουμε παραπάνω πράγματα καθώς και προτάσεις για να μπορέσουμε να επεκταθούμε καλύτερα και ιδέες για να προσεγγίσουμε καλύτερα το προϊόν. Εξάλλου αυτοί γνωρίζουν το προϊόν και την αγορά καλύτερα τον καθένα.

Θεωρούσαμε ότι θα υπήρχε θέμα όσον αφορά την εξοικείωση με την τεχνολογία, αλλά καθώς προχωρούσε ο καιρός μας απέδειξαν το αντίθετο. Σαφώς υπήρχε μία ποικιλία τους ανθρώπους που συναντήσαμε. Κάποιοι, οι πιο παραδοσιακοί, ενώ κάποιοι άλλοι μας έστειλαν μέχρι high-definition φωτογραφίες εκείνη τη στιγμή και μας ζήτησαν να τους στείλουμε όλα τα details στο e-mail τους.

Παράλληλα έχουν καταλάβει ότι τα πράγματα προχωράνε προς άλλες κατευθύνσεις κατευθύνσεις είναι πρόθυμοι να ακολουθήσουν τις απαιτήσεις της εποχής. Δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα όσον αφορά το κομμάτι της επικοινωνίας με τους ανθρώπους αυτούς ίσα-ίσα μας βοήθησαν να πάρουμε καλύτερο feedback.

Μια “πειρατική” εμπειρία.

Τι απήχηση έχει μέχρι τώρα το hopwave;

Στο σημείο αυτό, θα αναφέρουμε και πάλι ότι το hopwave τρέχει μόλις ένα μήνα. Φυσικά υπήρχε και η trial έκδοση, που ήταν περισσότερο για να πείσει εμάς τους ίδιους να συνεχίσουμε και να προετοιμάσουμε καλύτερα το έδαφος για την αγορά. Την δεδομένη στιγμή, η εφαρμογή πάει πολύ καλά. Ενδιαφέρον υπήρχε ακόμη και από την εποχή που ανακοινώσαμε το πότε θα βγει, επομένως είχαμε και πολλά early birds, τα οποία πλέον έχουν μεταφραστεί σε χρήστες για Android και i-Phone.  Καθημερινά υπάρχουν καινούριοι χρήστες και οι κρατήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει. Είμαστε πολύ θετικοί για την σεζόν αυτή και προετοιμάζουμε το έδαφος για την επόμενη.

Η ομάδα πίσω από το hopwave: Bασίλης Αρκομάνης, Chief financial officer, Γιώργος Πιλπιλίδης, Chief executive officer και Γιώργος Σιάτρας, Chief technology officer.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το hopwave εδώ αλλά και στα social media, προκειμένου να οργανώσετε ήδη από πριν τις εκδρομές και τις κρουαζιέρες που θα κάνετε κατά τη διάρκεια των διακοπών σας!

hopwave on Facebook

hopwave on Instagram

hopwave on Twitter

Σχόλια

Exit mobile version