Site icon Frapress

Content Marketing Academy 2019: Ένα εκπληκτικό διήμερο

Το Content Marketing Academy είναι άξιο μέρος των σεμιναρίων που διοργανώνει το CollegeLink γύρω από το Marketing.

Στο διήμερο, Content Marketing Academy, βρέθηκαν πολλοί νέοι κι έμπειροι άνθρωποι από διαφορετικούς χώρους, οι οποίοι μοιράστηκαν τις γνώσεις τους και τις εμπειρίες τους γύρω από τον χώρο του content marketing.

Όλες οι ομιλίες -χωρίς καμία εξαίρεση- περιείχαν συμπυκνωμένο υλικό για να μην κουράσει τους συμμετέχοντες, αλλά ταυτόχρονα να μεταφέρουν τη φιλοσοφία της αγοράς εργασίας. Παράλληλα, τα διαλλείματα λειτούργησαν ως χρόνος συζήτησης και κοινωνικοποίησης μεταξύ ομιλητών και συμμετεχόντων.

Το απόγευμα της Τετάρτης, λοιπόν, κατηφόρισα την Αιόλου για να πάω στον τόπο του «εγκλήματος» στο χώρο του Athens Cube. Φτάνοντας αντικρίζεις ένα χώρο που σου ανοίγει την όρεξη για δημιουργία. Όλη η ομάδα του CollegeLink υποδεχόταν τους συμμετέχοντες μέσα σε ένα ευχάριστο κλίμα.

Content Marketing Academy | DAY 1

Η πρώτη ημέρα ήταν αφιερωμένη στην εισαγωγή και στην αναγνώριση των γνώσεων που είχαν οι συμμετέχοντες.

Nick Beido : Intro to Content Marketing

Η πρώτη ομιλία ξεκίνησε στις 17:30 με τίτλο «Intro to Content Marketing» από τον Nick Beido, ο οποίος είναι δραστήριος χρόνια στο χώρο. Fun fact η παρουσίαση ήταν στα αγγλικά, γιατί τα ελληνικά θα χάλαγαν το design :p.

Μετά από μια εισαγωγή για το τι σημαίνει και ποια είναι η αξία του content marketing μέσα από παραδείγματα, ξεκαθάρισε σε όλους μας ότι αφού φτιάξεις το “content” πρέπει να δημιουργήσεις τις σωστές σχέσεις με το κοινό σου και να αποφασίσεις ποια είναι τα κατάλληλα κανάλια γι’ αυτό.

Κάρολος Τσιλιγκιριάν: SEO in 2019 for E-Commerce

Τη σκυτάλη πήρε ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν με μια σημαντική ομιλία σχετική με το SEO, στην οποία μας εξήγησε ότι πολλές ιστοσελίδες σπαταλάνε χρήματα στην προώθησή τους, ενώ το SEO είναι ένα δωρεάν εργαλείο προώθησης των ιστοσελίδων. Όποιος είναι γνώστης του μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα από το περιορισμένο budget της ιστοσελίδας.

Για παράδειγμα, με τις ανάλογες λέξεις-κλειδιά και περιγραφή του περιεχομένου, οι μηχανές αναζήτησης θα προτιμήσουν τη σελίδα σου. Μάλιστα, σημαντικό γεγονός είναι ότι το 20% των φωνητικών αναζητήσεων στη Google από χρήστες κινητού τηλεφώνου είναι ερωτήσεις, οι οποίες αναζητούν απαντήσεις.

Ελευθέριος Μούτης: Omnichannel Content Channel

Ο Ελευθέριος Μούτης εξηγεί το omnichannel content channel και τη χρήση του από το Eurohoops

Μετά από ένα διάλλειμα και ένα ενδιαφέρον γύρο συζητήσεων μεταξύ των παρευρισκόμενων, μίλησε ένα από τα ιδρυτικά μέλη του Eurohoops, ο οποίος παρουσίασε το Eurohoops και της πρακτικές του βασισμένες στη φιλοσοφία του Omnichannel Content Channel.

Όλα τα κανάλια «διανομής» (π.χ. κοινωνικά δίκτυα, ιστοσελίδα, εφαρμογή κινητού, φυσικό σημείο κ.ά.) είναι διαθέσιμα στον χρήστη και παράλληλα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους. Στο τέλος της παρουσίασής του, μας θύμισε το εκπληκτικό βίντεο με τους ΓΙΩΤΑ 4 του netwix και χορηγό το Eurohoops, στο οποίο συμμετείχαν και οι γνωστοί μπασκετμπολίστες Διαμαντίδης και Παπαλουκάς, που είναι υπεύθυνοι της Eurohoops Academy.

ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ

Content Marketing Academy | DAY 2

Η δεύτερη ημέρα ήταν γεμάτη εμπειρίες των ομιλητών και παραδείγματα content marketing στον ελληνικό και διεθνή χώρο, και κυρίως σχετικά με το νεανικό κοινό.

Βαλάντης Ζώτος: Data Journalism at Content Marketing

Πρώτος ξεκίνησε ο Βαλάντης, ο οποίος μέσω της θέσης και της εμπειρίας που έχει εξασφαλίσει στην Fighthoax, έχει συγκεντρώσει συσσωρευμένη γνώση σχετικά με το αντικείμενο της συλλογής πληροφορίας και απομόνωσης της είδησης.

Στην παρουσίαση του μας μίλησε για τα αποτελέσματα που έχει το data journalism όταν χρησιμοποιείται από μεγάλα ειδησεογραφικά μέσα. Τα δύο μεγαλύτερα αποτελέσματα φαίνονται να είναι η κατακόρυφη αύξηση των impressions, καθώς και ο χρόνος παραμονής σε ένα άρθρο. Ένα ακόμα συμπέρασμα είναι πως η οπτικοποίηση των δεδομένων αναφοράς (π.χ. με τη χρήση infographics) βοηθάει εξαιρετικά.

Στη συνέχεια, μιλώντας για τη σύνδεση μεταξύ του Data Journalism και του Content Marketing, αξιοποίησε ένα πολύ ενδιαφέρον interactive content που προέκυψε από τη συνεργασία των New York Times και του Spotify. Το εν λόγω κείμενο μέσω έρευνας αποδεικνύει πως φτάσαμε τα καλοκαιρινά hits στο σήμερα να ακολουθούν ένα συγκεκριμένο μοτίβο, παρότι στο παρελθόν περασμένων δεκαετιών δεν ακολουθούταν ένα τέτοιο μοτίβο.

Αντώνης Μαντζαβίνος | Cases of Content Marketing in (Youth) Media: a Sales Funnel Approach

Ο Αντώνης Μαντζαβίνος παρουσιάζει την περίπτωση “THE VERGE”

Τη σκυτάλη πήρε ο Αντώνης Μαντζαβίνος, συνιδρυτής και καμάρι του Frapress.gr -γιατί αν δεν παινέψουμε και λίγο το σπίτι μας-, ο οποίος συνόψισε τι είναι το content marketing για τον κόσμο των media και το πόσο έχει αλλάξει γενικότερα τον τομέα του marketing.

Ειδικότερα, παρουσίασε το ταξίδι ενός αναγνώστη μέσω της αλληλεπίδρασής του με ένα μέσο, παραθέτοντας πολλά σχετικά παραδείγματα-cases, όπως τα «The Verge», «frapress.gr» και «The Press Project», τα οποία με ξεχωριστούς τρόπους το ένα με το άλλο, δημιουργούν σχέσεις αλληλεπίδρασης με τους αναγνώστες τους (π.χ. οπτικές και ακουστικές αναλύσεις θεμάτων).

Δημήτρης Καλογερόπουλος: How to Develop a viral video Case Study

Ο Δημήτρης Καλογερόπουλος μας μιλάει για τα βίντεο που βγαίνουν στον ιστό καθημερινα

Ο Δημήτρης Καλογερόπουλος των Jetdrops, μέσα από την ιστορία της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας και της συνεργασίας του με την Vodafone, μας περιέγραψε τον τρόπο που δημιουργείται ή το πλαίσιο για ένα viral video. Το παράδειγμα που ξεδιπλώθηκε, παράλληλα με την παρουσίασή του, ήταν η εκστρατεία της CU, #protifora.

Στη συγκεκριμένη εκστρατεία, 6 γνωστοί Youtubers έκαναν για πρώτη φορά ότι τους ζήτησε το κοινό τους μετά από ψηφοφορία, π.χ. ο Jeremy έκανε το τατουάζ που του είπαν. Το περιεχόμενο της εκστρατείας διαμοιράστηκε μέσω του ίδιου καναλιού διανομής (Youtube), αλλά σε διαφορετικές ομάδες κοινού.

https://www.youtube.com/watch?v=PURzgthUEOk
Η #protifora του Jeremy

Κάπως έτσι τελείωσε το ContentMarketingAcademy 2019, με όλους τους συμμετέχοντες να φεύγουν με νέες γνώσεις όχι θεωρητικές, αλλά πρακτικές από την ίδια την αγορά εργασίας!

Διάβασε περισσότερα για δράσεις και ενημερώσεις της CollegeLink εδώ

Σχόλια

Exit mobile version