Site icon Frapress

Έχω LinkedIn, αλλά δεν ξέρω τι να «post – άρω»

Έχω LinkedIn, αλλά δεν ξέρω τι να «post - άρω»

Είσαι στο σημείο που έχεις φτιάξει ένα φανταστικό LinkedIn προφίλ, το ανανεώνεις και το βελτιώνεις συνεχώς, παρακολουθώντας παράλληλα τη δραστηριότητα άλλων χρηστών; Τότε ήρθε η ώρα να ποστάρεις κι εσύ!

«Και τι να post – άρω;» είναι η ερώτηση που έρχεται στο μυαλό σου αβίαστα…

Αρχικά, σε συγχαίρω που το σκέφτεσαι, γιατί αυτό δείχνει ότι σκέφτεσαι τον αναγνώστη σου και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για να χτίσεις το κοινό σου.

Ακολούθησε τα παρακάτω δυο βήματα, για να το ξεκινήσεις το posting απλά και σωστά!

1. Προσδιόρισε θεματικές ενότητες

Προσδιόρισε 3-4 θεματικές ενότητες που θα αποτελούν τον κοινό παρονομαστή των post σου. Αυτές οι ενότητες πρέπει να είναι σχετικές με την υπάρχουσα εμπειρία σου (ακαδημαϊκή, επαγγελματική) και με την επιθυμητή σου εργασία. Με άλλα λόγια, καλείσαι να ισορροπήσεις μεταξύ παρόντος και μέλλοντος, εστιάζοντας στο δεύτερο.

Επίσης, είναι σημαντικό οι θεματικές ενότητες που θα επιλέξεις να σχετίζονται μεταξύ τους. Για παράδειγμα, εγώ post-άρω για HR, εστιάζοντας σε Recruiting και LinkedIn θέματα. Εσύ θα μπορούσες να post-άρεις για Finance, εστιάζοντας σε επενδύσεις και εξαγορές. Γενικά όμως οι θεματικές σου θα πρέπει να βρίσκονται κάτω από την ίδια ομπρέλα (ευρύτερη θεματική ενότητα).

Αν όμως ο συνδυασμός των θεματικών σου δεν έχει μια εμφανή σύνδεση, τότε είναι κάτι που πρέπει να εξηγήσεις στο summary σου, περιγράφοντας τις εμπειρίες σου και τις σκέψεις σου που σε οδήγησαν σε αυτές τις επιλογές.

Ποστάροντας στο πλαίσιο που ορίζουν οι θεματικές σου ενότητες, διατηρείς το consistency και επικοινωνείς πιο αποτελεσματικά τι θέλεις να κάνεις επαγγελματικά τόσο στους recruiters, όσο και στους μελλοντικούς σου εργοδότες.

2. Δώσε υπόσταση στις θεματικές ενότητες

Οι θεματικές ενότητες που σε ενδιαφέρουν, μπορούν να φτάσουν στον αναγνώστη σου υπό την μορφή:

1.Άρθρων: είναι σημαντικό να δίνει μια σύντομη περιγραφή του άρθρου, αναδεικνύοντας το κεντρικό μήνυμα ή αυτό που σου προκάλεσε την μεγαλύτερη έκπληξη διαβάζοντάς το. Σε μετέπειτα στάδια, όταν πλέον αισθάνεσαι άνετα, είναι καλό να αναδεικνύεις την προσωπική σου άποψη πάνω στο θέμα του άρθρου.

2.Video: τα αποτελέσματα των βίντεο στα social media είναι γνωστά και το LinkedIn δεν αποτελεί εξαίρεση. Το TEDx αποτελεί μια εξαιρετική πηγή για inspiring video, ειδικά για το LinkedIn!

3.Σημαντικών νέων και εξελίξεων του κλάδου σου: συνέβη κάτι σημαντικό που αλλάζει τα δεδομένα του κλάδου σου ή του αντικειμένου σου; Ενημέρωσε το δίκτυό σου. Κατά πάσα πιθανότητα, θα το ξέρουν ήδη. Φαντάσου όμως την αξία που θα δημιουργήσεις στους 2-3 χρήστες που δεν θα το ξέρουν και θα το μάθουν από σένα! Επίσης, δηλώνεις στο δίκτυο σου ότι το γνωρίζεις και σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο θέμα, διόλου ασήμαντο στην αναζήτηση εργασίας.

4.Προσωπικών απόξενων: σίγουρα έχεις άποψη για πράγματα που σε ενδιαφέρουν. Μην φοβάσαι να την μοιραστείς στο LinkedIn με το δίκτυο σου. Ποτέ δεν ξέρεις τι είδους συζητήσεις μπορούν να ξεκινήσουν έτσι και που θα καταλήξουν…

5.Προσωπικών βιωμάτων και επαγγελματικών εμπειριών: To LinkedIn είναι μια social media πλατφόρμα κι όπως σε κάθε social media, έτσι κι εδώ, κυριαρχούν τα γνήσια συναισθήματα και ανθρώπινες εμπειρίες. Όταν μοιράζεσαι κάτι πιο προσωπικό, προσπάθησε να εστιάσεις σε αυτό που αποκόμισες και στα “μαθήματα ζωής” που πήρες από την εμπειρία αυτή.

Είναι καλό το content σου να ποικίλει. Έτσι, ο αναγνώστης/follower σου δεν θα βαριέται, αλλά κάθε φορά θα βρίσκει κάτι ιδιαίτερο και «φρέσκο». Για αυτόν ακριβώς το λόγο, σου παρέθεσα 5 διαφορετικά είδη post, που θα μπορείς να κάνεις στην δραστηριοποίησή σου στο LinkedIn.

Αν και το είδος του content ποικίλει, το ύφος σου πρέπει να είναι σταθερό, ώστε να δείχνει συνέπεια και συνέχεια. Δεν χρειάζεται να είναι αυστηρά επαγγελματικό όμως. Το LinkedIn παραμένει μια social media πλατφόρμα, και ο κόσμος μπορεί να εμπιστευτεί ευκολότερα και να ακολουθήσει «πραγματικούς» ανθρώπους, και πραγματικοί άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν χιούμορ, κάνουν πλάκα και λάθη ορισμένες φορές.

Δες επίσης: LinkedIn Summary: Είναι το δυσκολότερο σημείο του LinkedIn προφίλ;

Σχόλια

Exit mobile version