Το Instagram δεν είναι απλά κομμάτι της ζωής μας, αλλά πια την καθορίζεις με τις ίδιες του τις τάσεις!
Εσείς πώς διαλέγετε τον επόμενο προορισμό των διακοπών σας; Με βάση τον καιρό, το κόστος ζωής, την έλλειψη πολλών τουριστών;
Σίγουρα κάποιους από τους παραπάνω παράγοντες θα τους λαμβάνετε υπόψη, ωστόσο νέα έρευνα κάνει λόγο για το νέο κριτήριο που αποτελεί τον πιο σημαντικό παράγοντα επιλογής για την γενιά των millenials. Και αυτό είναι το πόσο “Instagrammable” είναι ένας προορισμός.
40,1% των νέων διαλέγουν προορισμό με βάση την δημοτικότητά του στο Instagram.
Aυτό που τους ενδιαφέρει είναι να πάρουν τα πολυπόθητα likes και να προσελκύσουν περισσότερους followers.
Τα ταξιδιωτικά trends του Instagram, λοιπόν, δείχνουν τι αρέσει περισσότερο στο κοινό και ποιες φωτογραφίες ή προορισμοί προσελκύουν περισσότερο κόσμο.
Η ασφαλιστική εταιρεία Schofields ρώτησε, λοιπόν, πάνω από 1000 νέους στην Αγγλία, ηλικίας 18-33 ετών και η πλειοψηφία έβαλε το Instagrammability ως τον νούμερο 1 παράγοντα.
Είναι τρομακτικό, λοιπόν, το πόση σημασία δίνουμε πια στο πώς εμφανίζονται οι ζωές μας στα social media.
Φυσικά, όλοι οι ερωτηθέντες υποστήριξαν πώς είναι κι άλλοι οι παράγοντες που τους επηρεάζουν και για να μιλήσουν τα νούμερα:
1.Instagrammability – 40,1 %
2.Κόστος/Διαθεσιμότητα αλκοόλ – 24%
3.Προσωπική ανάπτυξη – 22,6%
4.Τοπική κουζίνα – 9,4%
5.Αξιοθέατα – 3,9%
Δες εδώ μερικά Instagram accounts που δημιουργούν ταξιδιωτικές τάσεις!
Πηγή: Independent