Site icon Frapress

Frapress.gr: Παρουσίαση νέου logo και rebranding

Επιμέλεια κειμένου και παρουσίασης: Αντώνης Μαντζαβίνος, Εβίτα Γοργορίνη

Φωτογραφία: Δημήτρης Ζαρκάδας

Φωτογραφία: Δημήτρης Ζαρκάδας

Στις 6/11 δε γιορτάσαμε μόνο τα γενέθλια μας αλλά και την αλλαγή της οπτικής μας ταυτότητας. Μετά από 2 χρόνια αλλάξαμε logo. Αποφασίσαμε λοιπόν πριν ξεκινήσει το party να μοιραστούμε με φίλους, γνωστούς, ανθρώπους που μας υποστήριξαν από την πρώτη στιγμή αλλά και ανθρώπους που δεν μας γνώρισαν και μας έμαθαν στην πορεία, την διαδικασία που ακολουθήσαμε ώστε να επιλέξουμε το νέο logo και φυσικά γιατί το επιλέξαμε.

Γιατί χρειαζόταν να πραγματοποιήσουμε rebranding και να οδηγηθούμε σε ένα νέο logo; 

Φωτογραφία: Δημήτρης Ζαρκάδας

Για να καταλάβει κανείς τους λόγους του rebranding, αλλά και γιατί επιλέξαμε αυτό το logo πρέπει πρώτα να ξέρει ποια είναι η φιλοσοφία μας και τι ακριβώς κάνουμε.  

Ποια είναι η φιλοσοφία μας; Γιατί κινητοποιηθήκαμε; 

Φωτογραφία: Δημήτρης Ζαρκάδας

O σκοπός του Frapress.gr είναι να πρεσβεύει την ενημέρωση των αναγνωστών στους τομείς της Εκπαίδευσης, του Πολιτισμού και των Σκέψεων. Η Κάθε στήλη αντιπροσωπεύει ένα κομμάτι που δημιουργεί έναν καλλιεργημένο άνθρωπο. Δε θεωρούμε καμία γνώση δεδομένη. Αυτό που καταλαβαίνουμε είναι ότι δυστυχώς η γενιά μας είναι θύμα της υπερπληροφόρησης και εντέλει ημιμαθής. Ξεκινάμε από το μηδέν θέλοντας να καλλιεργήσουμε τους αναγνώστες μας. Τους εισάγουμε σε έννοιες εξηγώντας τες προφανώς όχι επιστημονικά αλλά όπως θα τις λέγαμε σ’ έναν φίλο μας. Εκεί ακριβώς είναι η διαφορά μας. Μιλάμε απλά και κατανοητά.

Βασικό μας στοιχείο η οργάνωση: δημιουργία ενός Youth Cultural Community 

Φωτογραφία: Δημήτρης Ζαρκάδας

Το Frapress.gr δεν είναι ένα απλό site, είναι ένα ψηφιακό think tank. Μια ομάδα νέων (90 φοιτητές απ’όλη την Ελλάδα) όπου μέσα από το Frapress.gr και τις αξίες που το εκφράζουν, πέρα από το να γράφουν άρθρα, λαμβάνουν πρωτοβουλίες, αναλαμβάνουν projects και εν τέλει έχουν τη δυνατότητα ο καθένας με τον τρόπο του, να βρει την κλίση του, να αγγίξει διάφορες πτυχές της προσωπικότητάς του και ο,τι μάθει μέσα από αυτή τη διαδικασία να το μεταφέρει στην κοινωνία.

Πώς φτάσαμε μέχρι εδώ;

Τα περιεχόμενά μας

Ιστορική αναδρομή 

Φωτογραφία: Δημήτρης Ζαρκάδας

To Frapress.gr δημιουργήθηκε πριν 2 χρόνια από τον Αθανάσιο-Δανιήλ Αλεξανδρίδη ως blogspot. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα μετατράπηκε σε site. Τα πρώτα μέλη της βασικής ομάδας ανέλαβαν συγκεκριμένους ρόλους, έθεσαν στόχους και κάπως έτσι συστάθηκε η διαχειριστική ομάδα που αποτελείται από τον Αντώνη Μαντζαβίνο (General Manager), την Εβίτα Γοργορίνη (Head Editor & Content Manager) και Νίκο Παπουτσή (Web Developer). Σύντομα δημιουργήθηκε η ανάγκη να επεκταθεί η ομάδα. Έτσι έγινε το πρώτο recruitment, ακολούθησε το δεύτερο και έπειτα ήρθε μια πολύ μεγάλη και απρόσμενη αλλαγή για το site μας.

Διαγωνισμός Vodafone CU RestartUp@ROMANTSO 

Τον Δεκέμβρη του 2014 λάβαμε μέρος στον διαγωνισμό το CU με στόχο να κερδίσουμε την δωρεάν φιλοξενία μας στην θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο.

Ρομάντσο

Η θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο αποτέλεσε για εμάς μία χρυσή ευκαιρία για να εξελιχθούμε. Για αυτό το λόγο, από τη στιγμή που εισήλθαμε στο γραφείο 203 δε χάσαμε χρόνο. Σχεδιάσαμε όλες τις αλλαγές που είχαμε οραματιστεί από νωρίτερα, διαμορφώσαμε τα πλάνα μας και ριχτήκαμε στη δουλειά δημιουργώντας μεταξύ άλλων τη νέα μας οπτική ταυτότητα. Και κάπως έτσι οδηγηθήκαμε και στο rebranding.

Rebranding

Ο βασικός σκοπός του rebranding αποτέλεσε το να βελτιώσουμε τον τρόπο αντίληψης του Frapress.gr στα μάτια των αναγνωστών του. Για αυτό το λόγο ασχοληθήκαμε με την οπτική ταυτότητα, δημιουργώντας συγκεκριμένα οπτικά σύμβολα (σήματα) που θα προσδίδουν αναγνωρισιμότητα, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την αναγνωσιμότητα της σελίδας.

Οι πυλώνες ανάπτυξης της θεωρίας του rebradning έθεσαν τρεις επιμέρους στόχους για τους αναγνώστες:

  1. Να καταλαβαίνουν
    • τη σελίδα και το περιεχόμενό της
  2. Να αναγνωρίζουν
    • το Youth Cultural Community που έχουμε δημιουργήσει
  3. Να θέλουν
    • να συμμετέχουν και να συμβάλλουν στο διαμοιρασμό του περιεχομένου

Η νέα μας ταυτότητα

Η διαδικασία rebranding που ακολουθήσαμε για να φτάσουμε στη νέα οπτική ταυτότητα του Frapress.gr.

Ευχαριστούμε πολύ τα Media Neoperativa και τον Θάνο Καπράνο για την τεχνική υλοποίηση και τη συνεισφορά.

Το νέο logo

Ευχαριστίες 

Ευχαριστούμε για την υποστήριξη: 

http://www.vodafonecu.gr/, http://www.romantso.gr, http://enterevents.gr, http://upfm.upatras.gr/

Το Romantso για την προσφορά του χώρου και για το γραφείο 203

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία του event:

Chill out magazine, Mycampus.gr  Kissmygrass.gr

Ειδικές Ευχαριστίες 

Ευχαριστούμε την Ελένη Βαλσαμάκη και τον Ιάσονα Γρηγορόπουλο για την δημιουργία του logo.

Ευχαριστούμε για την γενικότερη υποστήριξη του Βασίλη από το Bios Ρομάντσο, την Ρούλη από το Vodafone CU και τον Γιώργο Μπαρδάκη από το Hangover media

Φωτογραφία: Κατερίνα Μιχάλη

Ευχαριστούμε όλους εσάς που μας στηρίζετε, που πιστεύετε σε αυτό που κάνουμε.

Τα καλύτερα έρχονται!

Φωτογραφία: Εύα Μπεσλεμέ

 

Σχόλια

Exit mobile version