Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Spotify είναι πρωτότυπη και ξεχωριστή!
Αυτό συμβαίνει όταν συνδυάσεις χιούμορ, στατιστικά στοιχεία και το 2016.
Μήπως ήσουν αυτός που άκουσε το “Sorry” του J. Bieber 42(!) φορές του Αγ. Βαλεντίνου;
Μήπως ήσουν ένας απ’ τους 3,749 που άκουσαν το “It’s The End Of The World As We Know It” την ημέρα που ψηφίστηκε το Brexit;
Αν απάντησες “ναι” σε κάποια από τις παραπάνω ερωτήσεις, τότε:
ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ!! Υou’ve been used!
Να σου εξηγήσουμε.
Είναι η νέα καμπάνια του spotify.
Στο τέλος του ’16, η υπηρεσία ψηφιακής μουσικής -έτσι για να γίνει ακόμη πιο awkward η χρονιά- γέμισε τις Η.Π.Α, την Αγγλία, τη Γαλλία και τη Γερμανία τεράστιες ταμπέλες με τις αξιοπερίεργες μουσικές συνήθειες των χρηστών της, με σλόγκαν “Thanks 2016. It’s been weird.”
-Και με τα δίκια της!
Βασισμένη στα στατιστικά της στοιχεία, μας σύστησε αυτά τα βλαστάρια!
Πάμε να γνωρίσουμε αυτά τα λατρεμένα weirdos που μας χάρισαν λίγα παραπάνω λεπτά μακροζωίας!
–Γέλιο = μακροζωία. Όλοι το ξέρουν αυτό!
#weirdos_ενωμένα
#αδέλφια_μου_weirdos_πουλιά