Site icon Frapress

Brandstorm 2016: H Ελλάδα στον παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ!

Ο διαγωνισμός μάρκετινγκ Brandstorm by L’Oréal δίνει σε φοιτητές την ευκαιρία να αναδειχθούν με την καμπάνια που θα σχεδιάσουν για τη La Roche-Posay.

H ομάδα “Touch & Feel” ή αλλιώς… η Μυρτώ Τσούκη, η Βίβιαν Θωμά και ο Θοδωρής Γκανάτσιος, σπουδάζουν στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας με κατεύθυνση στο Διεθνές Μάρκετινγκ και εκπροσωπούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού “L’ Oreal Brandstorm 2016”.

Ο διαγωνισμός Brandstorm by L’Oréal, διοργανώνεται από το 1992 και δίνει σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες, τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στο χώρο του μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις καινοτόμες ιδέες τους και με την επικοινωνιακή καμπάνια που θα σχεδιάσουν, για ένα brand του ομίλου της L’Oréal. Φέτος είναι η σειρά της La Roche-Posay.

Έτσι λοιπόν στις 30 Ιουνίου στο Παρίσι, η ομάδα “Touch & Feel” με την καμπάνια “French Kiss”, εκπροσωπώντας την Ελλάδα, διεκδικούν την πρώτη θέση ανάμεσα σε 45 χώρες. Η διάκριση αυτή αφορά στην καινοτομία τόσο των ιδεών τους, όσο και της επικοινωνιακής στρατηγικής που τη συνοδεύουν.

Παράλληλα διαγωνίζονται και για το βραβείο ‘’Social Storm Award’’, το οποίο αντικατέστησε το βραβείο των προηγούμενων ετών με τίτλο “People Choice Award”, δηλαδή το βραβείο του κοινού.

Φέτος, λοιπόν, οι νικητές της κάθε χώρας δημιουργούν ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων, που αντιπροσωπεύει την ομάδα τους δίνοντας ταυτόχρονα μια μικρή ιδέα από την καμπάνια τους. Το εν λόγω βίντεο αναρτάται στην επίσημη σελίδα L’Oréal Brandstorm στο Facebook. Νικητής ανακηρύσσεται αυτός που θα καταφέρει μέσα στο χρονικό διάστημα από “14/6/2016 έως 27/6/2016” να συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους από το κοινό.

H ομάδα “Touch & Feel” έχει στόχο να φέρει την Ελλάδα στην κορυφή κερδίζοντας το βραβείο Social Storm Award και να διεκδικήσει δυναμικά την πρωτιά στο Παρίσι στις 30 Ιουνίου!

Χάρη στη δική σας βοήθεια, το 2013 και 2014, η Ελλάδα κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση στο “People Choice Award” και το 2015 τη δεύτερη θέση.

Στο χέρι όλων μας είναι η Ελλάδα να βγει και πάλι πρώτη!!!

Τι μπορείτε να κάνετε εσείς;

1.Vote στο παρακάτω link επιλέγοντας Team Touch & Feel from Greece, μέσα από την επίσημη σελίδα Facebook του L’Oréal Brandstorm:

http://a.pgtb.me/LCjCcC/k7lMr?w=49069836&e=127969244

2.Share το link παρακινώντας όλο τον κόσμο να ψηφίσει την Ελλάδα και να το κοινοποιήσει στο δικό του κοινό, ώστε να το μάθουν όλο και περισσότεροι!!

3.Πάντα επισημαίνετε στο κοινό σας να μπουν στο link για να δώσουν την πολυπόθητη ψήφο τους και όχι να κάνουν like στο προσωπικό σας post.

4.Θυμηθείτε να μας ψηφίζετε κάθε μέρα!! Κάθε μέρα είναι και μια καινούρια ψήφος ακόμα κι όταν έχετε ήδη ψηφίσει!

Πάμε δυνατά να το κάνουμε viral και να γεμίσει το Facebook από Ελληνικό Καλοκαίρι!!!

Vote for it, Share it and Help Greece Win!

Μυρτώ Τσούκη : myrtotsouki@gmail.com

Βίβιαν Θωμά: viviennethomas@hotmail.gr

Θοδωρής Γκανάτσιος: thodoris.ganatsios@gmail.com

Σχόλια

Exit mobile version