Site icon Frapress

Get CruiseINN: Οι μεγάλοι νικητές της πρώτης κρουαζιέρας επιχειρηματικότητας

Ημέρα  Πέμπτη, το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Cruises  αγκυροβολημένο ανοιχτά της Σαντορίνης και μέσα σε αυτό Τριάντα-οκτώ ανήσυχοι φοιτητές  χωρισμένοι σε ομάδες, παρουσιάζουν τις ιδέες τους με όρεξη και πάθος  με φόντο το απεραντο γαλάζιο του Αιγαίου.  Έτσι λοιπόν  ολοκληρώθηκε ο 1ος επιχειρηματικός διαγωνισμός σε κρουαζιερόπλοιο παγκοσμίως, που διοργανώθηκε από το ThinkBiz και το StartupBus Greece.

Οι τρεις πρώτες ιδέες κέρδισαν έπαθλα φιλοξενίας και υπηρεσιών από το Κέντρο Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τη Microsoft και το Impact Hub.

Μετά την απόφαση των κριτών, νικήτριες αναδείχθηκαν οι παρακάτω  ιδέες:

1η θέση – Recisle, που αποτελείται από τους Ζωή Παπαρίζου, Άγγελος Χασιώτης, Θανάσης Σκλαβενίτης, Φώτης Κατσιγιάννης και Μανώλης Κουλιανός.
Στόχος: Δημιουργία και συντονισμός δικτύου συνεργασίας μεταξύ των εταιρειών ανακύκλωσης και μεγάλων εταιρειών σε νησιά (ξενοδοχειακές μονάδες, κρουαζιερόπλοια, μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις), ώστε να ανακυκλώνονται τα απορρίμματα των τελευταίων.

Η ομάδα έκανε επαφές με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τοπικούς παράγοντες σε Ρόδο και Πάτμο κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, ώστε το μεγαλεπήβολο σχέδιό της να μπει γρήγορα σε εφαρμογή. Παράλληλα, πραγματοποίησε case study με στοιχεία που συνέλεξε από την εταιρεία Celestyal Cruises για να κάνει έναν πρώτο υπολογισμό του κόστους και του οφέλους για την εταιρεία από την ανακύκλωση των σκουπιδιών της.

2η θέση – Monumentor (Φαίη Ρουμελιώτη, Ρένος Κοντάρης, Άννα Μαγνήσαλη, Χρήστος Σωτηρέλλης, Γιάννης Κωνσταντινίδης):

Η εφαρμογή η οποία έχει στόχο να κάνει την ξενάγηση για τα παιδιά στα μουσεία πιο διασκεδαστική, μέσα από τη χρήση διαδραστικών παιχνιδιών (quiz, κυνήγι θησαυρού κλπ). Η ομάδα θα συνεργαστεί τόσο με μουσεία όσο με σχολεία ώστε η καθιερωμένη σχολική επίσκεψη να γίνει πιο ενδιαφέρουσα και αποτελεσματική.
3η θέση – Hopwave (Γιώργος Πιλπιλίδης, Γιώργος Σιάτρας, Μαρία Ελένη Βογιατζή, Ελένη Καραΐσκου, Γεωργία Τζιβιτζίδου, Μαριέττα Παπαστεφάνου)

Η  πλατφόρμα έχει στόχο να αλλάξει τον τρόπο μετακίνησης στα ελληνικά νησιά, αξιοποιώντας την τάση για island hopping (μεταπήδηση από το ένα νησί στο άλλο). Αφού καταχωρηθούν συγκεκριμένα κριτήρια από το χρήστη (μέρες ταξιδιού, μέσα μεταφοράς κλπ) του παρουσιάζονται όλα τα πιθανά σενάρια μετακίνησης από το ένα ελληνικό νησί στο άλλο (με καταμαράν, δελφίνια, πλοία της γραμμής, ακόμα και υδροπλάνα), αλλά και οι κοντινές διαδρομές (σε νησιά δορυφόρους) όσο βρίσκεται σε συγκεκριμένο προορισμό.

Live Greece  (Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, Indrit Sholla, Έυα Σορωνιάτη, Δήμητρα Κακοσήμου, Χριστίνα Οικονομίδου)

Η Πλατφόρμα παροχής και σχεδιασμού οργανωμένων εμπειριών για τουρίστες. Θα προσφέρει εμπειρίες, που δεν μπορεί να σου παρέχει ένα συμβατικό τουριστικό γραφείο, σε 3 κατευθύνσεις: αυθεντική ελληνική εμπειρία (π.χ. ζύμωμα ψωμιού), extreme (πτώση με αλεξίπτωτο στο ναυάγιο της Ζακύνθου), special (γάμους, bachelor party), με βάση το budget του επισκέπτη και πόσες ώρες θέλει να διαθέσει.

Nesos (Αλέξανδρος Λάττας, Ηλέκτρα Παπαδάκη, Θάνος Παράσχος, Χάρης Ρωμανός, Άγης Τσαραμπιουλίδης)

Ηλεκτρονική υπηρεσία για την παροχή ιατρικής διάγνωσης εξ αποστάσεως η οποία απευθύνεται σε άτομα που βρίσκονται σε απομακρυσμένα νησιά, σε αστικά κέντρα (και δεν έχουν χρόνο για ραντεβού) και ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο. Ο ασθενής θα συνδέεται με το γιατρό του μέσω μιας εφαρμογής σε κινητό και υπολογιστή από όπου κι αν βρίσκεται.

Journey post (Ανδήλη Ραχούτη,Γιώργος Πατσέας, Ιάκωβος Κρητικός, Ορέστης Ροδίτης, Νίκος Κακαβούλης)

Η Πλατφόρμα η οποία με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και τη δημιουργία μεγάλης βάσης δεδομένων για διαφορετικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς βοηθά το χρήστη να διαμορφώσει το ιδανικό ταξίδι για εκείνον, αφού θέσει συγκεκριμένα κριτήρια. Στον προορισμό του “ξεναγείται” εικονικά από έναν vuider (virtual guider), ο οποίος του προτείνει tailor made τουριστικές επιλογές.

Retire up (Θάνος Αλεξανδρίδης, Αλέξανδρος Βαμβακούλας, Νατάσα Κανδρή, Ματίνα Πρίγκου, Χρυσάνθη Πολυζώνη)

Η Πλατφόρμα επιμόρφωσης ατόμων ηλικίας 55+ για τα τουριστικά προϊόντα της Ελλάδας, η οποία θα τους παρέχει το υπόβαθρο για να δημιουργήσουν την επιχείρησή σους στη χώρα. Με δεδομένο ότι βάσει στατιστικών πάνω από το 50% των συνταξιούχων θα ενδιαφέρονταν να ξεκινήσουν μια νέα επιχείρηση και έχουν την αναγκαία οικονομική κατάσταση για να το κάνουν, το Retire up προσπαθεί να τους φέρει πιο κοντά στο να “επενδύσουν” στον ελληνικό τουρισμό.

 

Πηγές  φωτογραφικού υλικού:http://startupper.gr/

Πηγή κειμένου:http://www.goodnews.gr/

 

Σχόλια

Exit mobile version